رده سنی بازی Street Fighter 6 را اعلام کنید و احتمال اینکه تاریخ انتشار بازی در شرف تایید باشد را افزایش دهید.

نظرت راجع به آن چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

در حالی که فهرست کردن یک محصول به این معنی نیست که عرضه آن قریب الوقوع است، اما می تواند نشان دهنده اخباری در مورد زمان عرضه بازی به زودی برای طرفداران باشد.

با توجه به رده بندی سنی Street Fighter 6 در کره جنوبی، می توان انتظار داشت که به زودی تاریخ انتشار دقیق بازی را ببینیم.

اخیراً، Capcom فهرست کامل شخصیت‌های Street Fighter 6 را معرفی کرد که شامل هر هشت World Warriors از Street Fighter 2 می‌شود. این شرکت ژاپنی همچنین جزئیات بیشتری در مورد حالت World Tour در نمایشگاه بازی توکیو در توکیو در سال جاری فاش کرد. در این حالت، طرفداران می توانند دنیای بزرگی را کشف کنند، با شخصیت های Street Fighter کلاسیک آشنا شوند و با NPC ها مبارزه کنند.

با این حال، رده بندی سنی Street Fighter 6 در کره جنوبی به طرفداران این امید را می دهد که برای انتشار بازی نیازی به انتظار زیادی نخواهند داشت. به عنوان مثال، Horizon Forbidden West قبلا برای نوامبر 2021 برنامه ریزی شده بود و در فوریه 2022 منتشر شد. یا در نمونه ای دیگر. God of War Ragnarok در ماه می رتبه بندی سنی داشت و تنها 6 ماه بعد در نوامبر در دسترس طرفداران قرار گرفت.

طبق اعلام قبلی کپکام، Street Fighter 6 در سال 2023 عرضه خواهد شد. البته چندی پیش این شرکت ژاپنی در بیانیه ای اعلام کرد که تنها یک بازی بزرگ که احتمالا Resident Evil 4 است، در مدت زمان باقی مانده تا پایان عرضه خواهد شد. پایان این تمرین؛ این بدان معناست که نسخه جدید سری Street Fighter احتمالا تا 31 مارس 2023 (11 آوریل 1401) منتشر نخواهد شد.

بخوانید  Shin Megami Tensei 5 با کمترین قیمت تا کنون تخفیف داده شده است
تحریریه مجله بازی یک گیمر