راهنمای کشاورزی هونکای استار ریل استلار

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

The Forgotten Hall نسخه Honkai Star Rail از مارپیچ Genshin Impact است. این مجموعه ای از چالش های آخر بازی است که شما را به پیروزی در نبردهای سخت و دستیابی به اهداف معین وادار می کند. مانند پرتگاه مارپیچی، تالار فراموش شده به دو بخش حافظه و حافظه آشوب تقسیم می شود. هر دو با Stellar Jade به شما پاداش می‌دهند، اگرچه شما فقط یک بار می‌توانید چالش‌های حافظه را تکمیل کنید. چالش های Memory of Chaos به صورت دوره ای به روز می شوند.

همانطور که Trailblazer خود را بالا می برید، ماموریت ها و سایر فعالیت ها را تکمیل می کنید، با Pom Pom در Astral Express صحبت کنید تا پاداش بگیرید. اینها تقریباً همیشه شامل Stellar Jade، Rail Pass یا هر دو می‌شوند و در ساعات اولیه Star Rail می‌توانید به راحتی Trailblazer خود را ارتقا دهید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

همچنین می توانید با خرید Dream Fragments از فروشگاه درون بازی آنها را مستقیماً خریداری کنید اما ما انجام این کار را توصیه نمی کنیم. ممکن است در نهایت چیزی مناسب از Warp Banners نداشته باشید، به این معنی که شما فقط پول خود را از پنجره بیرون انداخته اید. در اینجا خواهیم دید که چرا باید برای بدست آوردن Stellar Jade تلاش کنید، چگونه می توانید آن را به طور موثر انجام دهید، و ارز را برای چه چیزی می توانید خرج کنید.

در حال پخش: Honkai: Star Rail Fighting Game

Stellar Jade در Honkai Star Rail برای چه استفاده می شود؟

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

ثبت نام کنید یا وارد شوید

همانند Genshin Impact، HoYovere به صورت دوره‌ای کدهای تبلیغاتی را منتشر می‌کند که می‌توانید برای دریافت Stellar Jade، اعتبارات و یک یا دو نوع آیتم دیگر از آنها استفاده کنید. اینها اغلب ظاهر نمی شوند، اما همیشه ارزش استفاده از آنها را دارد که ظاهر می شوند. ما صفحه کد Honkai Star Rail خود را به‌روز نگه می‌داریم، بنابراین اغلب به آن سر بزنید.

آموزش روزانه

اینها با تکالیف روزانه یکی نیستند. این ماموریت‌ها به شما با مواد کاراکتر پاداش می‌دهند، اما Jade نه.

تست های استعداد شخصیت را کامل کنید

در مجموع، از نسخه راه اندازی، می توانید تا 3000 استلار جید از این طریق کسب کنید.

اهداف عملیات توجیهی را کامل کنید

مجموعه ای از آزمون های استعداد با هر بنر شخصیت جدید در دسترس قرار می گیرد. این‌ها نبردهای آزمایشی هستند که برای نشان دادن عملکرد یک شخصیت در نبرد طراحی شده‌اند و شما می‌توانید با تکمیل آزمایش شخصیت‌های 5 ستاره، 20 یشم ستاره‌ای دریافت کنید.

بخوانید  مارول برنامه‌ای برای ساخت یک دنیای مشترک با بازی‌های خود ندارد

رتبه افتخار بی نام خود را افزایش دهید

نسخه راه‌اندازی هیچ‌کدام را شامل نمی‌شود، اما Honkai Star Rail در نهایت میزبان چندین رویداد با زمان محدود، مشابه Genshin Impact خواهد بود. با شرکت، استلار جید و جوایز ارزشمند دیگری را دریافت خواهید کرد.

بازخرید کدهای تبلیغاتی

منوی Interastral Guide شامل یک برگه “Operation Briefing” است که در آن مجموعه ای از وظایف مانند صعود کاراکترها یا تکمیل اهداف خاص را خواهید یافت. تکمیل آنها به شما جوایزی می دهد، از جمله مجوز راه آهن، و پس از تکمیل یک صفحه کامل از آنها، چند ده Stellar Jade دریافت می کنید.

خلاصه عملیات را می توان در بخش راهنمای بین ستاره ای منوی اصلی یافت.
خلاصه عملیات را می توان در بخش راهنمای بین ستاره ای منوی اصلی یافت.

در رویدادهای زمان محدود شرکت کنید

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

استفاده دیگری از Stellar Jade وجود ندارد، اما از آنجایی که مقدار Jade که می توانید به صورت رایگان در هر به روز رسانی دریافت کنید محدود است، قبل از اینکه تصمیم بگیرید آن را برای کدام بنر هزینه کنید، به دقت فکر کنید.

چگونه می توان جید ستاره ای را در ریل ستاره هنکای دریافت کرد

برای باز کردن صندوقچه های گنج در نقشه جهان، تعداد مجموعه ای از یشم ستاره ای دریافت می کنید. سینه های معمولی به شما تعداد انگشت شماری می دهند، اما می توانید 60 یا بیشتر را از کمیاب ترین سینه ها دریافت کنید. شما اغلب دشمنان مهیبی را خواهید یافت که از این جعبه‌های ارزشمند محافظت می‌کنند و شکست دادن آن‌ها نیز با Stellar Jade به شما پاداش می‌دهد.

خرید به ارز جهانی

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

هر جهان Honkai Star Rail واحد پول و حداقل یک فروشگاه دارد که می توانید آن را در آن خرج کنید. این فروشگاه ها انواع فیگورها و مواد مخروطی نور را به فروش می رسانند و شما می توانید پس از صرف مقداری پول، استلار جید را درخواست کنید.

جهان شبیه سازی شده هرتا را پاک کنید

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.