راهنمای چالش های فصل Destiny 2 Season Of Defiance هفته اول



توسعه جدید Lightfall Destiny 2 از راه رسیده است و با آن یک فصل کاملاً جدید از فعالیت ها برای غواصی در راه است. Season of Defiance، فصل بیستم Destiny 2، فعالیت‌های جدید، Exotics و Story Missions را به همراه تعدادی هدف فصلی جدید هر هفته در این مدت اضافه می‌کند.

معمولاً حدود 10 هفته اهداف فصلی برای دنبال کردن وجود دارد و تکمیل آنها ارزش وقت و تلاش را دارد زیرا پاداش های زیادی برای ارائه دارند. XP اضافی و ارز Bright Dust معمولاً به صورت هفتگی ارائه می‌شوند، و زمانی که یک فصل یک فروشنده جدید برای تعامل با آن‌ها داشته باشد، معمولاً مواد کمیاب برای خرید وجود دارد که می‌توان از آنها برای باز کردن امتیازهای فصلی جدید استفاده کرد.

در حال پخش: Destiny 2: Lightfall | تریلر Strand

Season of Defiance از این الگو منحرف نمی شود، زیرا می توانید در این هفته سه ارتقا برای War Table خود کسب کنید. Righteous Defiance، Awaken، Queensguard و Legion’s Bounty چالش‌هایی هستند که می‌خواهید ابتدا آن‌ها را تکمیل کنید، که عمدتاً بر روی فعالیت فصلی جدید Defiant Battlegrounds و ماموریت داستانی یک هفته تمرکز دارند.

بقیه چالش‌های این هفته برای کمک به شما برای شروع تجربه جدید Lightfall طراحی شده‌اند، زیرا با کاوش در Neomuna به راحتی Challenger XP و Bright Dust کسب خواهید کرد. تفنگ‌های پالس، کمان‌ها و تفنگ‌های ردیاب را برای نگهبان خود تجهیز کنید، تمام مکان‌های جدید را که از طریق بخش‌های گمشده، گشت‌ها و رویدادها ارائه می‌دهد، تجربه کنید و این هفته بسیار سریع سطح خود را بالا می‌برید.

برای Anti-Cabal Sweep، بهترین حملات برای اجرا عبارتند از The Arms Dealer، The Insight Terminus و Proving Grounds، زیرا این فعالیت ها مملو از دشمنان کرگدن فضایی هستند. در سمت PvP، Rift در حال بازی است و گذراندن زمان در این حالت، XP و Shiny Dust را نیز به شما منتقل می کند. این معمولاً یک رویداد زمانی محدود است، بنابراین می‌خواهید تا زمانی که می‌توانید بازی کنید یا هفته‌ها منتظر بمانید تا به لیست پخش بازگردد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Destiny 2 که وارد یک سال دیگر از اکشن می‌شود، می‌توانید راهنمای Lightfall ما را بررسی کنید، پیش‌نمایش raid آینده را مشاهده کنید و با پچ یادداشت‌های Destiny 2 جدید آشنا شوید.

بخوانید  قیمت کارت گرافیک RTX 4080 در فروشگاه‌های آمریکا و انگلیس

هفته 1

چالش فضیلت مند

میدان نبرد کامل شورشیان: EDZ.

  • ارتقا جدول جنگ
  • چلنجر XP

بیدار شو، کوئینزگارد

هفته 1 از تلاش We Stand Unbroken را کامل کنید.

  • ارتقا جدول جنگ
  • چلنجر XP

آستر نقره ای

با Nimbus در Neomuna به رتبه 12 برسید.

لژیون بونتی

پس از انجام فعالیت لیست پخش Defiant Battlegrounds، یک کلید Defiant خرج کنید تا پاداش‌های جایزه دریافت کنید. کلیدهای Defiant را می توان با انجام ماموریت های کمپین Lightfall، ترمینال اضافه بار در Neomuna، Raids، فعالیت های فهرست پخش Vanguard Ops، Gambit Maches و Crucible Maches به دست آورد.

  • ارتقا جدول جنگ
  • چلنجر XP

توسط کارت کلید اداره می شود

از کلیدها برای باز کردن قفل گاوصندوق کلید ترمینال اضافه بار در Neomuna استفاده کنید. پس از تکمیل ماموریت Stargazer، کلیدهای ترمینال اضافه بار را می توان در Neomuna با انجام رویدادهای عمومی، غارت سینه ها و تکمیل گشت زنی به دست آورد.

فعالیت های نپتون

در Neomuna، Bounties، Patrols، Lost Sectors و Public Events را کامل کنید.

تمام چالش ها را کامل کنید

چالش های لیست پخش هفتگی را کامل کنید.

جارو ضد کابال

مبارزان Cabal را در لیست های پخش یا حملات پیشتاز شکست دهید. با شکست دادن مبارزان سرسخت تر، جوایز پیشرفت به دست آورید.

مدافع جرقه

در ریفت امتیاز بگیرید. پیشرفت جایزه برای شعله ور شدن شکاف تعلق می گیرد.

افق های مرگبار

سلاح های دوربرد – تفنگ های پالس، کمان و تفنگ های ردیابی – را در نئومونا کالیبره کنید. پاداش پیشرفت در بخش های گمشده اعطا می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  نقد سریال آخرین بازمانده از ما (فصل اول) | قسمت ششم