راهنمای چالش های فصلی Destiny 2: Season Of The Wish – هفته 1



ساختار فصلی Destiny 2 در Season of the Wish رو به پایان است، اما در حال حاضر اهداف فصلی جدیدی در طول چند ماه وجود دارد که باید دنبال شوند. مانند فصل های گذشته، چالش های فصل 23 شامل فعالیت های جدید می شود، شما را ملزم به استفاده از سلاح های خاصی می کند و به شما برای نشان دادن مهارت در محیط های پر از دشمن خاص به شما پاداش می دهد.

به عنوان یادآوری، تکمیل هر چالش فصلی یک جایزه و مقدار قابل توجهی از گرد و غبار روشن برای شما به همراه خواهد داشت، که سپس می توان از آن بر روی وسایل آرایشی جالب مانند زیور آلات اسلحه، گنجشک های عجیب و غریب و شکلک ها استفاده کرد.

برای فصل 23، اکثراً کار معمولی است. با تکمیل فصل اول خط داستانی فصلی جدید، XP بیشتری در Wishseeker I به دست می آورید، و همچنین می توانید زمانی را در Dreaming City و EDZ برای تکمیل رویدادهای عمومی، بخش های گمشده، جوایز و گشت زنی در شهر بگذرانید. فعالیت ها و EDZ را از لیست کارهای خود بسازید. یک کمان، توپ دستی، تفنگ پالس یا تفنگ خودکاری که از مهمات اصلی در فعالیت‌های پیشتاز (Strikes، PvP و Gambit) استفاده می‌کند، مجهز کنید و همچنین به سرعت به “نیت متمرکز” خواهید رسید. اگر در مسیر جوایز پاس فصل پریمیوم هستید، فوراً قفل موشک انداز جدید Dragon’s Breath را باز خواهید کرد، بنابراین از بازی با آن لذت ببرید و Dragon’s Defender چالش دیگری خواهد بود که به سرعت آن را تکمیل خواهید کرد.

بخوانید  امکان لغو عرضه پردازنده های Meteor Lake-S و جایگزینی آن با سری Arrow Lake-S

پاداش‌های فصلی نیز در فصل 23 بازمی‌گردند و می‌توانید با پیشرفت در مأموریت‌ها و فعالیت‌ها، امتیازات جالبی کسب کنید.

هفته 1

آرزو یاب I

هفته اول را با آرزوی بهترین ها به پایان برسانید.

شهری که با یک آرزو ساخته شده است

رویدادهای عمومی، بخش های گمشده و گشت ها را در شهر رویایی کامل کنید. تکمیل چاه کور باعث پیشرفت بیشتر می شود.

مدافع اژدها I

جنگنده ها را با سلاح های خورشیدی شکست دهید. با ضربات نهایی لانچر موشک خورشیدی پیشرفت بیشتری کسب کنید.

تیغه نقره ای

پیروزی “شمشیرها و نشانه ها” را به دست آورید.

فعالیت های EDZ

در EDZ، با تکمیل Bounties، Patrols، Lost Sectors و رویدادهای عمومی پیشرفت کنید.

نیت هدفمند

ضربه نهایی را با سلاح ها با استفاده از مهمات اولیه در طول فعالیت های آیینی دریافت کنید. برای ضربات نهایی کمان، توپ دستی، تفنگ نبض یا خودکار، پیشرفت جایزه کسب کنید. قتل های نگهبانان نیز به حساب می آیند.

جوایز فصلی

سهام تمرکز زره

مجموعه کاملی از زره‌های Season of the Wish را به‌دست آورید تا قفل پاداش فصلی زیر را باز کنید: Wish engrams را می‌توان در تکه‌های جداگانه زره Season of the Wish متمرکز کرد.

توسعه سلاح سهام

برای باز کردن جایزه فصلی زیر، شش سلاح Season of the Wish یا بازپس‌گیری شده را به دست آورید. ابتدا باید سلاح تهیه شود تا متمرکز شود.

ایجاد آرزوها

با موفقیت مسیرها را در لیست پخش Riven’s Lair یا در The Coil برای باز کردن جایزه فصلی زیر پاک کنید: اولین سلاح Wish شما که هر هفته با Spirit of Riven در HELM تمرکز می‌کند، تضمین می‌شود که حاوی سلاحی با رزونانس Deepsight است که شما ندارید. مدل برای.

بخوانید  بازیکنان راهی برای تجربه‌ی Split-Screen بازی Halo Infinite پیدا کردند

تک تولیدی

Vex را با سلاح‌های Undying دوباره شکست دهید تا قفل پاداش فصلی زیر را باز کنید: اولین انگرام سلاح Undying شما که هر هفته با Spirit of Riven در HELM هر هفته متمرکز می‌شود، تضمین می‌شود که حاوی سلاحی با رزونانس Deepsight باشد که شما آن را ندارید. مدل.

سخاوت پارسا

با Spirit of Riven در HELM به رتبه 10 برسید تا پاداش فصلی زیر را باز کنید: تکمیل فعالیت‌ها هر بار که به یک انگرام پاداش داده می‌شود، یک انگرام آرزوی اضافی به شما می‌دهد.

سهام کلیدی

هنگامی که Lair Chests را در Riven’s Lair یا The Coil را باز می کنید، کلیدهای لانه را تعویض کنید تا قفل پاداش فصلی زیر را باز کنید: هنگامی که یک Lair Key را در فعالیت های Riven’s Lair رد و بدل می کنید، فرصتی برای کسب یک Wish Engram اضافی دارید.

کلید سازی

فعالیت The Coil را با امتیاز نقره یا بالاتر تکمیل کنید تا جایزه فصلی زیر را باز کنید: اولین باری که هر هفته یک Lair Key را در Riven’s Lair یا The Coil بازخرید می‌کنید، یک سلاح Season of the Wish با رزونانس Deepsight دریافت می‌کنید. من مدلش رو ندارم

آرزوهای خوب

فعالیت چاه کور را در شهر رویاها پس از شروع برخورد قهرمانانه آن برای باز کردن جایزه فصلی زیر تکمیل کنید: اولین تکمیل موفقیت آمیز فعالیت چاه کور در سطح سه یا بالاتر در هر هفته، یک آرزو و یا یک قطعه از فصل آماری بالا را به همراه دارد. . زره آرزو یا سلاح فصل آرزو.

بخوانید  نینتندو پیشنهاد می کند که یوبی سافت باید منتظر می ماند تا جانشین سوییچ بازی Mario + Rabbids 2 را منتشر کند.

خواسته های شما، دستورات من

هدایای اژدها سطح دو یا بالاتر را در The Coil خریداری کنید تا جایزه فصلی زیر را باز کنید: هدایای اژدها سطح دو و سه اکنون در The Coil موجود است. اکنون ردیف های دو و سه دارای یک گزینه اضافی برای انتخاب هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر