یک جریان طولانی باعث مرگ یک بازیکن شد


لی هائو یک پخش کننده جوان چینی است که به دلیل کار زیاد شبانه درگذشت. شرکتی که این بازیکن را به کار می گیرد، مسئولیت خود را در این زمینه رد می کند.

طبق گزارش Insider Gaming، آزمایش استریمینگ یک دانش آموز جوان در ژنگژو چین در نهایت منجر به مرگ این نوجوان پس از پنج شب متوالی شد که هر شب بیش از 9 ساعت به طول انجامید. طبق توضیحات منتشر شده، “لی هائو” به عنوان استریمر آنلاین برای فرهنگ و رسانه هنان قینی کار می کرد و طبق قراردادی که با این شرکت بسته بود، قرار بود 240 ساعت در 26 روز در ماه پخش کند و متعهد شد که 15 ساعت بارگذاری کند. . ویدیوها در ماه زنجیره تامین محتوای خود را افزایش دهید.

در 19 نوامبر، دوستان این نوجوان چینی متوجه شدند که لی در خانه به تماس های آنها پاسخ نمی دهد. آنها پس از مراجعه به بیمارستان محلی از مرگ او مطلع شدند. ادعا می شود که لی هائو به دلیل خستگی بیش از حد ناشی از کار مداوم که به دلیل فشار کارفرمایان برای دریافت حقوق بیشتر و انتقال ساعات کاری خود به شیفت شب رخ داده است، به این سرنوشت دچار شده است. تغییری که ظاهرا خودش نمی خواست.

جریان

خبرگزاری چاینا دیلی گزارش داد که این شرکت در چنین شکایاتی دخیل بوده است و اکنون مسئولیت مرگ لی هائو را رد می کند. سخنگوی این شرکت در بیانیه خود این مشکل را برجسته کرده است. این شرکت ادعا کرد که کارمندانش ساعت کاری و مدت زمان پخش زنده خود را انتخاب می کنند و لی هائو با تصمیمش بیش از حد کار کرده است.

بخوانید  بیگانگان هوشمند یا احمق؛ کدام‌یک را باید جستجو کنیم؟

به نظر می رسد که این شرکت مبلغی معادل 700 دلار به عنوان غرامت به خانواده پخش کننده پیشنهاد داده است، اما هرگونه درخواست بعدی باید به مراجع قانونی ارائه شود. از سوی دیگر، این شرکت اعتراف کرد که استریمرها اغلب سعی می کنند تعادلی بین کسب درآمد بیشتر و کار بیش از حد پیدا کنند. اما نماینده شرکت همچنان اصرار دارد که آنها مسئول اتفاقاتی که برای لی هائو افتاده نیستند.

در نهایت، نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر