راهنمای رسمی 700 صفحه ای Animal Crossing: New Horizons تخفیف زیادی دریافت می کند

راهنمای عبور از حیوانات بزرگ: افق های جدید، با عنوان Animal Crossing: New Horizons Official Complete Guide، در راه انتشار مطبوعات آینده است و به نظر می رسد کتابی عالی برای مجموعه داران و فینالیست ها باشد. آمازون در اوایل این ماه پیش خریدهای خود را آغاز کرد، اما اکنون این خرده فروش تخفیف گسترده ای ارائه می دهد و قیمت را به 32.33 دلار کاهش می دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با توجه به توضیحات فروشگاه آمازون کتاب، این راهنمای 688 صفحه‌ای با جلد گالینگور کاملاً همه چیز را در بازی، از جمله تمام محتوای New Horizons موجود در نسخه 2.0 بازی، الحاق DLC Happy Home Paradise و همه رویدادهای فصلی را پوشش می‌دهد.

شرحی ارائه نشده است

راهنمای کامل رسمی Animal Crossing: New Horizons در 30 آوریل منتشر خواهد شد. هنگامی که یک نسخه را پیش‌سفارش می‌کنید، آمازون پایین‌ترین قیمت‌های پیشنهادی را از زمان ثبت سفارش تا زمان ارسال از شما دریافت می‌کند. این بدان معناست که اگر قبلاً با قیمت کامل خرده‌فروشی پیش‌سفارش کرده‌اید، هزینه شما اکنون به 32 دلار کاهش یافته است (و ممکن است بیشتر کاهش یابد).

همراه با راهنمای بازی، راهنمای کامل رسمی Animal Crossing: New Horizons همچنین شامل جزئیات مربوط به روستاییان مختلفی است که می توانید با آنها روبرو شوید و سایر حقایق سرگرم کننده در مورد بازی. همه این اطلاعات با نمودارهای خوانا ارائه شده است تا بتوانید به سرعت به آنها مراجعه کنید. آنچه در حین بازی به آن نیاز دارید، و با جلد گالینگور با کیفیت بالا.

بخوانید  تریلر انتشار فیلم Midnight Suns مارول

توضیحاتی در مورد سیستم های متعدد نیوهورایزن پیدا خواهید کرد – از ساخت شهر خود و به دست آوردن روستاییان جدید تا نکات مفید در مورد چگونگی به حداکثر رساندن درآمد شهر خود و پیشنهاداتی برای گسترش جزیره خود. حتی فهرستی از تمام مواردی که می‌توانید در جزیره خود بسازید، جمع‌آوری یا فهرست‌نویسی کنید، همراه با مراحل نحوه به‌دست آوردن همه آنها وجود دارد. به نظر می رسد هر سوالی که در مورد Animal Crossing: New Horizons داشته باشید در جایی از این راهنمای غول پیکر پاسخ داده خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر