تریلر انتشار فیلم Midnight Suns مارول


ساعاتی پیش تریلر معرفی بازی Midnight Suns مارول در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

Midnight Suns مارول نزدیک است. این اثر مورد انتظار استودیو بازی سازی توسط Firaxis Games توسعه یافته و توسط 2K Games منتشر شده است. بازی Marvel’s Midnight Suns در تاریخ 2 دسامبر برای کنسول های Xbox Series X برای Xbox Series S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد.

نسخه های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی در تاریخ نامعلومی در دسترس خواهند بود. در جدیدترین اخبار دنیای بازی، ساعاتی پیش سازندگان این تریلر به صورت رسمی بازی Marvel’s Midnight Suns را منتشر کردند. در زیر می توانید تریلر را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

سازندگان بازی Marvel’s Midnight Suns شخصیت های زیادی از دنیای مارول را در این بازی قرار داده اند که از جمله این شخصیت ها می توان Scarlet Witch، Wolverine، Spider-Man، Iron Man، Captain America، Blade و Ghost Rider. از سوی دیگر، سازندگان این بازی نقش آفرینی تاکتیکی در اوایل این هفته اعلام کردند که جدیدترین ساخته استودیو Firaxis حاوی بیش از 65000 دیالوگ است.

بازی Marvel’s Midnight Suns بر اساس سری کتاب های کمیک Rise of the Midnight Suns که در دهه 90 منتشر شد، توسعه و طراحی شده است. با پیشرفت بازی، بازیکنان به همراه شخصیت The Hunter به همراه اعضای Avengers به ​​دنبال توقف هیدرا و نقشه های شیطان لیلیت این اثر از زمان معرفی به دلیل حضور قهرمانان مختلف دنیای مارول توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ دیدگاه ها و نظرات خود را با سایر کاربران و یک گیمر به اشتراک بگذارید.

بخوانید  مجموعه Star Wars: Battlefront Classic معرفی شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر