مجموعه Star Wars: Battlefront Classic معرفی شد

Spire Media تریلر جدیدی از مجموعه Star Wars: Battlefront Classic منتشر کرد و تاریخ انتشار آن را اعلام کرد.

Pandemic Studios و LucasArts امسال بیستمین سالگرد سریال Star Wars: Battlefront را جشن می گیرند. به همین مناسبت Spire Media مجموعه جدیدی متشکل از نسخه های 2004 و 2005 این مجموعه شوتر کلاسیک را ارائه کرده است که می تواند برای طرفداران قدیمی جنگ ستارگان خاطره انگیز بماند.

Star Wars: Battlefront Classic Collection ماه آینده راه اندازی می شود و دو بازی از Star Wars: Battlefront و Star Wars: Battlefront 2 را به کنسول های امروزی عرضه می کند. تیم پشت این کمپین تک نفره هم بازی ها و هم حالت استراتژی نوبتی مورد علاقه طرفداران یعنی Galactic Conquest را در این مجموعه گنجانده است.

علاوه بر این، خریداران می‌توانند از بخش چندنفره، که شامل نبردهای عظیم 64 نفره با پس‌زمینه جنگ ستارگان، و انواع نقشه‌ها و قهرمانان اضافی در دسترس است، لذت ببرند. همچنین برای اولین بار حالت Hero Assault بر روی تمامی نقشه های زمینی در دسترس خواهد بود. بازیکنان می توانند از تجربه بازی دو نفره و آفلاین با فرمت SplitScreen به همراه یک سیستم کامل تروفی ها و دستاوردها لذت ببرند.

Star Wars: Battlefront Classic Collection در 24 اسفند 1402 (14 مارس 2024) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سری ایکس باکس منتشر شد. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

مشاهده ویدئو در دوربین

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  چه فیلم هایی را در این آخر هفته تماشا کنیم: از Umberto D تا The Natural