دیو باتیستا تلاش می کند نقش مارکوس فینیکس را در فیلم Gears of War نتفلیکس بازی کند

شخصیت های سری Gears of War

پس از آن، در سال 2014، اپیک گیمز تصمیم گرفت حقوق مالکیت معنوی Gears of War را به مایکروسافت بفروشد و از آن زمان ائتلاف کنترل این سری را بر عهده داشت. سپس این استودیو بازی Gears of War: Ultimate Edition را که ریمستر قسمت اول بود در سال 2015، بازی Gears of War 4 در سال 2016، بازی Gears 5 در سال 2019 و بازی Gears Tactics در سال 2020 منتشر کرد. قسمت جدید Gears of بازی جنگ.

به گفته مایکروسافت، تا به امروز بیش از 40 میلیون نسخه از سری بازی های Gears of War فروخته شده است و این بازی یکی از محبوب ترین سری بازی های کنسول ایکس باکس است. فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery و فیلم The Guardians of the Galaxy Holiday آخرین آثار دیو باتیستا هستند و در سال 2023 در فیلم Knock at the Cabin، فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 و فیلم Dune: Part Two حضور دارد.



اولین بازی Gears of War در سال 2006 برای ایکس باکس 360 منتشر شد و داستان گروهی از سربازان معروف به جوخه دلتا را دنبال کرد که با هجوم ملخ ها مبارزه کردند. مارکوس فینیکس و دومینیک سانتیاگو با نام مستعار دام به عنوان سرمربی و آگوستوس کول و دیمون برد دیگر اعضای این تیم بودند. سپس شاهد عرضه Gears of War 2 در سال 2008، Gears of War 3 در سال 2011 و Gears of War: Judgment در سال 2013 بودیم.

دیو باتیستا تلاش خود را برای بازی در نقش مارکوس فینیکس در Gears of War با انتشار ویدئویی از حضور خود در Gears 5 آغاز کرد.

بخوانید  برای اولین بار در جهان، یک نوجوان 13 ساله تتریس را شکست می دهد

ویرایش شده توسط Dave Bautista اذیت کردن از زمانی که به عنوان یک شخصیت قابل بازی در Gears 5 چند نفره ظاهر شد، به طور رسمی کمپینی را برای حضور Gears of War خود در توییتر راه اندازی کرد. همچنین در کپشن ویدیوی خود بار دیگر علاقه خود را به ایفای نقش مارکوس فینیکس که در چند نوبت رسمیت کرده است، اعلام کرده است. کلیف بلزینسکی، خالق و کارگردان سه قسمت اول بازی Gears of War، به Bautista پاسخ داد و گفت که او اولین انتخاب او برای بازی در نقش مارکوس فینیکس است.

هفته گذشته بود نتفلیکس و مایکروسافت اعلام کردند که در حال همکاری برای ساخت یک فیلم لایو اکشن و انیمیشن از سری بازی Gears of War هستند. از آن زمان، طرفداران در تلاش بودند تا دیو باوتیستا، بازیگر نقش درکس ویرانگر در مجموعه نگهبانان کهکشان، نقش مارکوس فینیکس را در فیلم لایو اکشن آن مجموعه به تصویر بکشند و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوناین بازیگر محبوب به این سوال واکنش رسمی داده است.