برنامه تلویزیونی Lord of the Rings Creative Exec استودیو بازی سازی را با سرمایه گذاری هنگفت راه اندازی کرد

آسترید به عنوان یک شرکت کار از راه دور شروع به کار می کند و نقش های جدید در سایت آسترید قرار می گیرد. سایت اینترنتی و لینکدین در زمان آینده

یکی از رهبران اصلی Prime Video The Lord of the Rings: The Rings of Power و همچنین نمایش هایی مانند The Walking Dead و The Boys در حال راه اندازی یک استودیوی بازی های ویدیویی است.

آسترید سرمایه گذاری اولیه “هفت رقمی” را از شرکت هایی از جمله NetEase، Stardom و Tower 26 تضمین کرده است. تیم مدیریت این شرکت در ماه های آینده معرفی خواهد شد، اما برای اکنون، این شرکت گفت که تیم متعهد به “دستیابی به و توسعه دهندگان بازی های نوآور” با تجربه بازی های AAA و عناوین مستقل.

شارون تال یوگوادو در بیانیه‌ای گفت: “من عاشق توسعه جهان‌های ثروتمند و تماشای میلیون‌ها نفر در تعامل و ایجاد جوامع پیرامون آنها هستم. ما نسل جدیدی را می‌بینیم که چیزی متفاوت می‌خواهد.” “آنها عاشق قدم زدن در جهان های خاطره انگیزی هستند که به آنها آزادی می دهد، به آنها اجازه می دهند با دوستان خود معاشرت کنند، داستان های خود را کاوش کنند، کشف کنند و خلق کنند. من بسیار خوش شانس هستم که توسعه دهندگان بازی های رویایی و همفکر را پیدا کرده ام و با آنها همکاری کرده ام. در حال حاضر مرزها را در این رسانه فشار می دهیم. ما مشتاقانه منتظر معرفی تیم رهبری بازی با استعداد فوق العاده خود هستیم. به زودی!”

در بیانیه آسترید آمده است: “آسترید در حال ساخت اولین دنیای تعاملی فانتزی خود است که بر اساس یک سنت غنی است، جهان های محیطی می سازد و سیستم هایی را برای تشویق به ظهور داستان های چند نفره طراحی می کند. بازیکنان جهان ها را بر اساس اعمال و انتخاب خود به طور متفاوتی تکامل می دهند.” “آنها قادر خواهند بود جهان را کاوش کنند، به ماجراجویی بروند، با شخصیت های جذاب آن ملاقات کنند، مهارت های جدید بیاموزند، منابع را جمع آوری کرده و به اشتراک بگذارند، همه اینها در حالی که پیوندهای جدیدی را تشکیل می دهند که در طول زمان رشد و تکامل می یابند.”

بخوانید  آموزش بازی با ماوس و صفحه کلید در Xbox Series X/S

شارون تال یوگوادو Astrid Entertainment را معرفی کرد، یک استودیوی بازی سازی جدید که هدف آن ایجاد «دنیای زنده خارق العاده که الهام بخش بازی اجتماعی مثبت است» در تمام رسانه ها است.

دنیای جدیدی در انتظار آسترید است
دنیای جدیدی در انتظار آسترید است

تال یوگوادو در راه اندازی حلقه های قدرت نقش اساسی داشت. او در سال 2019 استودیو آمازون را ترک کرد و بعداً گفت که بودجه غول‌پیکر حلقه‌های قدرت واقعاً «اخبار جعلی» است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.