دنباله ای برای Megan’s Horror در دست ساخت است

فیلم M3GAN با استقبال منتقدان روبرو شد و این فیلم ترسناک که با بودجه ای در حدود 12 میلیون دلار تولید شد بیش از 45.7 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت که شامل 30 میلیون دلار در آمریکای شمالی می شود. آمریکا و 15 میلیون دلار در سایر کشورهای جهان. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونفیلم مگان ادامه خواهد داشت. ددلاین گزارش داد که بلوم هاوس در حال حاضر تولید دنباله مگان را آغاز کرده است.

M3GAN 2 هنوز در مراحل اولیه توسعه است و بازگشت جرارد جانستون به عنوان کارگردان و آکلا کوپر به عنوان نویسنده این فیلم ترسناک مشخص نیست. علاوه بر این، بازگشت بازیگران مگان به دنباله او مشخص نشده است. M3GAN که توسط استودیوی بلوم هاوس جیسون بلوم و هیولای اتمی جیمز وان تهیه شده است، داستان عروسکی با هوش مصنوعی را دنبال می کند که خودآگاهی را توسعه می دهد و با هرکسی که بین او و همدم انسانی اش قرار می گیرد دشمنی می کند.

آلیسون ویلیامز، ویولت مک‌گرو، امی دونالد، جنا دیویس، جن وان ایپس، برایان جردن آلوارز، جک کسیدی، رونی چنگ، لوری دانگی، امی اشوود، استفان گارنو مونتانی، آرلو گرین و کیرا جوزفسوناز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم M3GAN حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. جرارد جانسون وظیفه رهبری و آکلا کوپر آنها مأمور نوشتن فیلمنامه فیلم مگان شدند. این فیلم ترسناک با ایده و داستان جیمز وان که تهیه کننده فیلم M3GAN نیز بوده تولید شده است.

پس از موفقیت M3GAN در باکس آفیس و با حضور منتقدان، Blumhouse روند ساخت دنباله ای برای این فیلم ترسناک را آغاز کرد.

بخوانید  اعلام تاریخ پخش فصل ۲ سریال The Mosquito Coast و فصل ۳ سریال Mythic Quest