تریلر جدید Ant-Man And The Wasp Quantumania قسمتی تاریک از Kang را نشان می دهد، اولین نگاه به MODOK

بازی امشب همچنین اولین پروژه جدید جان ویلیامز، ترانه سرای پرکار و افسانه ای – یک تم اصلی برای مسابقات قهرمانی ملی فوتبال کالج پلی آف است.

سومین فیلم Ant-Man در تاریخ 17 فوریه اکران می شود و سومین فیلم از این مجموعه اسکات لانگ (پل راد) و هوپ ون داین (اوانجلین لیلی) را به لطف اختراع این دختر به قلمرو کوانتومی بازمی گرداند. کاسی (کاترین نیوتن). در جهان کوچک، آنها کانگ فاتح (جاناتان میجرز) را ملاقات می کنند. تریلر کامل زیر را که در طول مسابقات قهرمانی ملی فوتبال کالج پلی آف برای اولین بار منتشر شد، تماشا کنید.

آنهایی که به دنبال اکران فیلم در 17 فوریه هستند می‌توانند به تماشای Ant-Man، Captain America: Civil War، Avengers: Infinity War، و Ant-Man & the Wasp (هم‌زمان اتفاق می‌افتند) و Avengers: Endgame بپردازند. فیلم کامل و پیش نمایش فاز 5 ما نکات بیشتری دارد.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون اعلام شده است، این فیلم بر خلاف سایر پیشنهادات اخیر MCU، پیوندهای قابل توجهی با بقیه فرنچایز خواهد داشت. کانگ فاتح اولین بار در سری لوکی معرفی شد و در اولین تریلر کوانتومانیا نقش برجسته ای داشت. و از آنجایی که او بد اصلی در این مجموعه بعدی از داستان‌های MCU است، می‌توانید شرط ببندید که این فیلم پایه‌های زیادی را برای دو سال آینده از خط داستانی کلی MCU ایجاد می‌کند. (دوباره، ما فکر می‌کردیم که این مورد در مورد فیلم‌های اخیر مرد عنکبوتی و دکتر استرنج نیز صادق باشد.)

چند ماه پیش تریلر دیگری از این فیلم منتشر شد. پوستر جدید – که می توانید در زیر مشاهده کنید – Ant-Man، Wasp و Cassie Lang را نشان می دهد که همگی لباسی شبیه کانگ جاناتان میجرز در پس زمینه ظاهر شده اند. برچسب پوستر با اشاره به «انتقام‌جویان: سلسله کانگ»، که MCU با طلوع فاز 5 به سمت آن می‌رود، «شاهد آغاز یک سلسله جدید» است.

بخوانید  بازگشت کیانو ریوز در فیلم جدید جان ویک با بازی آنا دی آرماس

تریلر جدیدی از Ant-Man And The Wasp: Quantumania منتشر شده است و نگاه عمیق تری به فیلم آینده به ما می دهد. به علاوه، اولین نگاه خود را به شرور بدنام مارول، MODOK، که مردی با سر غول پیکر روی صندلی پرنده است، می اندازیم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.