دمو اره برقی Resident Evil 4 Remake

Resident Evil 4 Remake تقریباً از راه رسیده است و خوشبختانه Capcom یک نسخه نمایشی منتشر کرده است تا به گیمرها این فرصت را بدهد که با RE4: Remake دست خود را کثیف کنند. به ژان لوک گیم اسپات بپیوندید تا او کنترل لئون اس کندی را در دست بگیرد، با لوس گانادوس و لاس پلاگاس روبرو شود و در بخش دهکده بدنام Resident Evil 4 مبارزه کند. Resident Evil 4 Remake برای PC، PS5، PS4 و Xbox Series X|S در 24 مارس 2023.

<p

Resident Evil 4 Remake برای PC، PS5، PS4 و Xbox Series X|S در 24 مارس 2023 منتشر خواهد شد. یک پورت PSVR2 نیز برای Resident Evil 4 Remake در حال توسعه است.

 

در دموی اره برقی، لئون اس. کندی پس از وقایع دردناک شهر راکون رزیدنت اویل 2 به دهکده ای دورافتاده در اروپا فرستاده شده است. این نسخه ی نمایشی شامل یک خلاصه کوتاه سریع از رویدادهای منتهی به RE4 است، سپس مستقیماً به داخل رزیدنت اویل می پرد. 4 فصل 1.

 

این فصل برای معرفی بازیکنان به Los Ganados و Las Plagas شناخته شده است. گانادوها روستاییان آلوده ای هستند که هوشمندتر از یک زامبی رزیدنت اویل معمولی عمل می کنند. البته، دمو بدون بخش دهکده و اوباش بازی کامل نخواهد بود.در اینجا، بازیکنان با دشمن اره برقی که قبلاً دکتر سالوادور نام داشت، آشنا می‌شوند.

<p

<p