در تریلرهای جدید Dead Island 2 نبردهای بی رحمانه، جوایز پیش‌سفارش و کنترل الکسا را ​​به نمایش بگذارید.

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

در تریلرهای جدید Dead Island 2، استودیو Dambuster سیستم مبارزه وحشیانه، کنترل بازی الکسا و جوایز پیش خرید را به نمایش می گذارد.

در تریلر مبارزه ای Dead Island 2 مشاهده می شود که پس از گاز گرفتن شخصیت اصلی توسط یک زامبی، او می تواند در فرصت های محدود وارد فاز Fury Mode شود و زامبی های مقابل خود را به طرز وحشیانه ای با دست برهنه تکه تکه کند.

دانلود فیلم سیستم نبرد آپارات

همچنین استودیو Dambuster در تریلر خود اعلام کرد که این بازی از سیستم کنترل الکسا پشتیبانی می کند و به بازیکن اجازه می دهد تا از دستورات صوتی برای اعمال مختلف مانند تعویض سلاح استفاده کند. این ویژگی برای بازیکنان انگلیسی زبان Xbox و PC در مناطق ایالات متحده، کانادا و بریتانیا در دسترس خواهد بود.

در جزیره مرده 2، همه زامبی ها با دست خالی به بازیکنان حمله نمی کنند. به عنوان مثال، گروهی از آنها می توانند از راه دور به سمت بازیکنان اسید پرتاب کنند. همچنین برخی دیگر می توانند با فریادهای بلند خود بازیکنان را برای مدتی متوقف کرده و شیشه ها را بشکنند. علاوه بر این، گروهی از زامبی ها توانایی کمین کردن انسان ها را دارند.

استودیو Dambuster در جریان ارائه بازی اکشن نقش آفرینی Dead Island 2 تریلرهای جدیدی را منتشر کرد که در یکی از آن ها شاهد بخش های اکشن و گیم پلی جدیدی هستیم. با فناوری قطع عضو واقعی، بازیکنان می توانند انواع مرگ و میر زامبی ها را ببینند. بازیکنان می توانند از سلاح های مختلف از جمله انواع مختلف اسلحه استفاده کنند و آنها را با آیتم های مختلف ارتقا دهند.

بخوانید  Godzilla x Kong: The New Empire Review Roundup--Here's What The Critics Think

دانلود فیلم جوایز پیش خرید آپارات

ویدیوی پشتیبانی از کنترل الکسای آپارات را دانلود کنید

در پایان استودیو Dambuster با تریلر دیگری اعلام کرد که پیش خرید بازی آغاز شده است و کسانی که یکی از نسخه ها را پیش خرید کنند، بسته Memories Of Banoi که شامل باشگاه جنگی کلاب Banoi می باشد را به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد. ، Balanced Weapon Perk و Personal Space Skill Card خواهد بود.

در ادامه این ویترین، نسخه HELL-A بازی رونمایی شد که شامل یک دیسک بازی، یک Steelbook، یک Expansion Pass، دو پین نشان، یک پچ DI2، یک بسته سلاح طلایی، یک بسته سلاح پالپ است. ، شش کارت تاروت قاتل، کارت سفر ساحلی ونیز و بسته های یک و دو شخصیت. علاوه بر این، مجسمه کلکسیونی امی، یکی از قاتل های قابل بازی، به طور جداگانه از وب سایت دیپ سیلور برای خرید در دسترس خواهد بود.

بازی Dead Island 2 قرار است در تاریخ 28 آوریل 2023 (8 مه 1402) بر روی پلتفرم رایانه شخصی و کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر سیستم مبارزه و جدیدترین تصاویر این بازی را مشاهده کنید.