درآمد ولوو از جعبه های Counter Strike خیره کننده است


رسانه CSGOCaseTracker ادعا می کند که جعبه های بازی Counter-Strike در سال گذشته نزدیک به 1 میلیارد دلار برای ولوو به ارمغان آورده است.

بازی Counter-Strike دارای یک فروشگاه مجازی است که محتویات آن میلیاردها دلار تخمین زده می شود. پوسته های مختلفی در این فروشگاه به فروش می رسد و روزانه بیش از ده ها هزار دلار معامله می شود. این تراکنش ها از خرید، فروش و معامله بازیکنان و همچنین باز کردن جعبه ها و به دست آوردن وسایل تزئینی ناشی می شود. اخیراً ادعا شده است که Velo تنها در سال 2023 تقریباً یک میلیارد دلار از فروشگاه مجازی پوسته بازی کسب خواهد کرد.

در این فروشگاه، Valve کلیدهایی را برای باز کردن جعبه های حاوی اشیاء در اختیار بازیکنان قرار می دهد. بازیکنان همچنین می توانند محتویات جعبه ها را برای خود نگه دارند یا تصمیم به فروش یا ارتقاء آنها بگیرند. در این فروشگاه می توانید پوست های بسیار ارزشمندی را نیز پیدا کنید که به قیمت صدها هزار دلار به فروش می رسند.

همانطور که CSGOCaseTracker گزارش می دهد، بیش از 400 میلیون کیس در سال 2023 باز شد و بازیکنان در مجموع نزدیک به 980 میلیون دلار برای خرید کلید کیس ها پرداخت کردند. این گزارش ها همچنین افزایش 178 درصدی جعبه های بازی در سال 2023 را تایید می کند. چنین اعدادی نشان دهنده محبوبیت بازی Counter Strike است. اثری که پس از گذشت بیش از ده سال همچنان در میان محبوب ترین بازی ها قرار دارد.

سال گذشته، مجموعه رویاها و کابوس ها به تنهایی 3.126 میلیون دلار فروخت. علاوه بر این، با توجه به جزئیات گزارش فروش جعبه، انتشار بازی Counter-Strike 2 منجر به رشد بیشتر فروش آنها شد.

بخوانید  بازی Xbox Cloud به یک ویژگی سخت مجهز شده است
تحریریه مجله بازی یک گیمر