زمان ورود بازی Witcher 4 به مرحله تولید اصلی اعلام شد


مدیرعامل CD Projekt تایید کرده است که نسخه بعدی بازی The Witcher تا اواسط سال با 400 کارمند وارد توسعه کامل خواهد شد.

پس از انتشار بسته الحاقی Phantom Liberty و چندین به روز رسانی برای Cyberpunk 2077، CD Projekt RED در حال برداشتن گام های بعدی برای پروژه های آینده خود است. ظاهرا CD Projekt اکنون می خواهد بر روی توسعه نسخه بعدی سری بازی های Witcher (یا The Witcher 4) تمرکز کند.

The Witcher 4 که در حال حاضر در مرحله پیش تولید است، امسال وارد توسعه اصلی خواهد شد. آدام بادوسکیمدیر عامل CDPR در مصاحبه ای تایید کرد که نزدیک به 400 کارمند “تا اواسط سال جاری” روی این پروژه کار خواهند کرد. پیش از این در آبان ماه سال گذشته این تعداد 330 نفر اعلام شده بود.

CD Projekt در مارس 2022 اعلام کرد که روند توسعه نسخه بعدی Witcher را آغاز کرده است. این بازی مورد انتظار که Polaris نام دارد، اولین بازی از سه گانه آینده این سری بازی های نقش آفرینی محبوب است. بازی Witcher 4 با موتور بازی سازی Unreal Engine 5 و بنا به ادعای ساخته شده است سباستین کلمبامدیر بازی، این نسخه “یک نقطه شروع عالی” برای بازیکنان جدید خواهد بود.

استودیو CD Projekt در حال کار بر روی نسخه بعدی Cyberpunk 2077 در کنار Witcher 4 است و تا پایان سال نزدیک به 80 نفر به تیم سازنده آن خواهند پیوست. CD Projekt همچنین عناصر چند نفره را برای این دنباله در نظر گرفته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Modern Warfare 2 و Warzone 2 Double XP اکنون برای کاربران پلی استیشن در دسترس هستند