زمان اکران نسخه باکیفیت فیلم فراری اعلام شد


شرکت نئون نسخه های دیجیتال، بلوری و دی وی دی فراری را با بازی آدام درایور منتشر کرده است.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که شرکت نئون نسخه دیجیتال، بلوری و دی وی دی فیلم فراری به کارگردانی را به صورت رسمی منتشر کرده است. مایکل مان پرده برافراشته است. این فیلم بیوگرافی یک درام ورزشی همراه با بازیگری است آدام پیلوت در تاریخ 3 بهمن (23 ژانویه) برای اجاره یا خرید در بسترهای دیجیتال در دسترس خواهد بود. نسخه های بلوری و دی وی دی نیز در تاریخ 22 اسفند (12 اسفند) منتشر خواهد شد و شامل چندین محتوای اضافی خواهد بود.

تصویر جلد بلوری فراری

در خلاصه فیلم فراری می خوانیم: «در تابستان 1957 انزو فراری او با شرایط بحرانی دست و پنجه نرم می کند. ورشکستگی کارخانه ای را که انزو و همسرش 10 سال پیش از ابتدا ساخته بودند، تهدید می کند. ازدواج پر سر و صدا آنها با مرگ پسرشان دینو تضعیف می شود. انزو سعی می کند پسر لینا لاردی را پسر رسمی خود کند. اشتیاق زیاد انزو برای برنده شدن او را به مسابقات 1000 مایلی Mille Milia سوق می دهد.

آدام درایور در نقش انزو فراری پنه لوپه کروز نقش لورا فراری. شیلین وودلی نقش لینا لاردی، گابریل لئون نقش آلفونسو د پورتاگو، سارا گدون نقش لیندا کریستین. جک اوکانل نقش پیتر کالینز و پاتریک دمپسی آنها در فیلم فراری نقش پیرو تاروفی را بازی کردند. مایکل مان به عنوان کارگردان و تروی کندی آنها به عنوان فیلمنامه نویس کار می کردند. این فیلم بر اساس کتابی نوشته انزو فراری: مرد، ماشین‌ها، مسابقه‌ها، ماشین ساخته شده است. بروک یتس انجام شده.

بخوانید  تریلر جدید Dune 2 نوید نبردهای حماسی را می دهد
تحریریه مجله بازی یک گیمر