منتظر بازگشت جیمز گوردون در بتمن 2 باشید


جفری رایت در مصاحبه ای با Entertainment Tonight اعلام کرد که هنوز فیلمنامه The Batman: Part II را دریافت نکرده است.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم جفری رایت برای ایفای نقش جیمز گوردون در فیلم بتمن: قسمت دوم (بتمن: قسمت دوم) به کارگردانی مت ریوز بازخواهد گشت، اما هنوز فیلمنامه ای برای دنباله دریافت نکرده است. این بازیگر در گفتگو با Entertainment Tonight گفت که هنوز هیچ فیلمنامه‌ای را ندیده است، اما فکر می‌کند که کمیسر جیمز گوردون پس از وقایع اولین فیلم بتمن “ترفیع” دریافت خواهد کرد.

جفری رایت درباره این موضوع گفت: «در این مرحله، من به اندازه شما شاهد این سناریو هستم. [فیلم The Batman: Part II] من بودم! در پایان فیلم اول، من کمیسر گوردون هستم. بنابراین فکر می کنم ارتقاء پیدا کنم، اما هنوز چیزی نمی دانم. صبر با مت ریوز [کارگردان فیلم] من به او اجازه می دهم کارش را انجام دهد که شگفت انگیز خواهد بود. منتظرم که وقتی زمانش رسید به دنیا بازگردم [فیلم بتمن] من هستم.”

رسانه World of Reel اخیرا گزارش داد که بتمن 2 در آگوست 2024 به فروش می رسد و آخرین مهلت ارسال فیلمنامه فوریه 2024 است. فیلم Batman: Part II در حال حاضر برای اکران در 11 اکتبر 1404 (3 اکتبر 2025) برنامه ریزی شده است. این برنامه ممکن است در آینده تغییر کند.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد فیلم Batman 2 وجود ندارد و فقط از بازگشت آن خبری است رابرت پتینسون بازی در فیلم شوالیه تاریکی تایید شد. در The Batman، Riddler در پناهگاه Arkham زندانی شد و به جوکر اشاره شد. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که یکی یا هر دوی آنها چندی پیش در بتمن 2 بازگردند جیمز گان صریحاً اعلام کرد که ادعاهایی مبنی بر پیوستن پروفسور پیگ و مترسک به Clayface، Hush و Dick Grayson در Batman 2 “کاملا نادرست” است.

بخوانید  Manor Lords اکنون با تخفیف زمانی محدود در دسترس است

رابرت پتینسون در نقش بتمن زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل/گربه زن، پل دینو مانند ادوارد نیگما/ریدلر، کالین فارل در نقش اسوالد کیبلپات/پنگوئن، جان تورتورو در نقش کارمین فالکون، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، اندی سرکیس به عنوان آلفرد پنی ورث و پیتر سارسگارد در نقش گیل کولسون، آنها بخشی از بازیگران بتمن بودند. مت ریوز نقش اول فیلم بتمن و ماتنسون تاملین به نوشتن فیلمنامه کمک کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر