تریلر گیم پلی Suicide Squad ماموریت های تهاجم را نشان می دهد


استودیو Rocksteady در یک استریم زنده اخیر، ماموریت ها و مکانیزم های مختلف Suicide Squad: Kill the Justice را به نمایش گذاشت.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیوی Rocksteady از استریمرهای مختلفی مانند بنجامین لوپو او با نام مستعار DrLupo در نقش های متعددی در فیلم Suicide Squad: Kill the Justice Squad بازی کرد. پخش زنده اخیر نحوه عملکرد ماموریت های Incrusion و همچنین جزئیاتی در مورد سطوح تسلط و مکانیک Mutator را نشان داد. این ماموریت ها شامل بازیکنانی است که به جهان های دیگر یا جهان های موازی سفر می کنند.

بازیکنان باید با انجام ماموریت های گشت زنی در متروپلیس و باز کردن جعبه های روزانه، Promethium را جمع آوری کنند، که سپس می تواند برای انجام ماموریت های تهاجم استفاده شود. هر یک از بازیکنان باید به صورت انفرادی در این ماموریت شرکت کنند و در نهایت دوربری با نمایش انیمیشنی جذاب از تمامی جهان های موازی انجام می شود.

سطوح تسلط نشان دهنده سطح دشواری فزاینده بازی است و اصلاح کننده های گیم پلی مانند حملات قوی تر دشمن، تیرهای رعد و برق (که می تواند حرکت را مختل کند) و موارد دیگر اضافه می کند. همراه با افزایش سختی، جهش هایی مانند انفجار دشمنان نیز به بازی اضافه می شود.در شروع فصل، تنها 6 مکانیک Mutator در اختیار بازیکنان قرار می گیرد، اما با پیشروی فصل، تعداد بیشتری از آنها اضافه می شود.

Suicide Squad: Kill the Justice League Game در 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) برای پلتفرم های Xbox Series X Xbox Series S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد.

بخوانید  چهار قسمت آخر انیمه NieR Automata پس از تاخیری طولانی اعلام شد

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر