خروج شینجی میکامی از استودیو Tango Gameworks

شینجی میکامی، بنیانگذار و مدیر Tango Gameworks، در ماه های آینده Tango Gameworks را ترک خواهد کرد.

Todd Vaughn در ایمیل خود همچنین اشاره کرد که Hi-Fi Rush یکی از موفق ترین بازی های Xbox و Bethesda در سال های اخیر بوده است.

تاد وان، معاون ارشد Bethesda، با ارسال ایمیلی به اعضای Zenimax اعلام کرد که شینجی میکامی، موسس و رئیس استودیو Tango Gameworks تصمیم گرفته است در ماه‌های آینده استودیو را ترک کند. در متن این ایمیل آمده است:

“امروز باید اعلام کنم که شینجی میکامی تصمیم گرفته است در ماه های آینده Tango Gameworks را ترک کند. آقای میکامی به مدت 12 سال یک رهبر خلاق و مربی اعضای جوان استودیو بوده و روی بازی هایی مانند Evil Within، Ghostwire: Tokyo کار می کند. و البته Hi-Fi Rush.”

باید دید میکامی پس از ماجراجویی در Tango Gameworks تصمیم می گیرد با آینده خود چه کند. نظر شما در مورد خروج او از استودیو چیست؟

استودیو Tango فعلاً بر روی پشتیبانی از بازی‌های Ghostwire: Tokyo و Hi-Fi Rush تمرکز خواهد کرد تا اعضای ارشد آن با هماهنگی Bethesda در مورد آینده استودیو تصمیم بگیرند.

شینجی میکامی یک طراح بازی تاثیرگذار در صنعت بازی های ویدئویی است. میکامی در طول 33 سال کار خود در این صنعت، روی چندین نسخه از سری Resident Evil کار کرده است و آثاری مانند Dino Crisis، Viewtiful Joe و Vanquish نیز در کارنامه کاری او قرار دارند. میکامی در سال 2010 شرکت Tango Gameworks را تأسیس کرد که بعداً توسط Zenimax خریداری شد. میکامی در آن استودیو سر صحنه او در The Evil Within کار کرد و تهیه کننده اجرایی Ghostwire: Tokyo و Hi-Fi Rush بود.

بخوانید  انتشار تریلر گیم پلی نسخه واقعیت مجازی Resident Evil Village