احتمال بازگشت نویسنده و کارگردان Gears of War 2 برای کار در این سریال

به نظر می رسد استودیو The Coalition نسخه دیگری از سری Gears of War را به عنوان پروژه بعدی خود توسعه می دهد، با آگهی های کاری اخیر که به شروع تولید اشاره می کند. با این حال، در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه می شویم که استودیو Coalition ظاهرا یکی از توسعه دهندگان سابق Geyser of War را برای کار روی این پروژه استخدام کرده است.

Coalition Studios یکی از استودیوهای شخص اول ایکس باکس بود که تحت تأثیر برنامه تعلیق گسترده مایکروسافت قرار گرفت. پس از این اتفاق، گزارش شد که استودیو توسعه دو پروژه اعلام نشده را لغو کرده است.

جاشوا اورتگا که در Epic Games به عنوان نویسنده و کارگردان Gears of War 2 کار می کرد، ظاهراً به استودیوی Coalition پیوسته تا دوباره روی این مجموعه کار کند. اگرچه این مشکل به صراحت ذکر نشد، اما جاشوا اورتگا در توئیتی جدید با اشاره به کار روی Gears of War 2 گفت: “کار دوباره شروع شده است”.

جاشوا اورتگا در تایید اینکه برای کار بر روی فرنچایز Gears of War بازخواهد گشت مردد بود. کار اورتگا بر روی بازی Gears 6 در استودیوی The Coalition هنوز به طور رسمی تایید نشده است و ما دقیقا نمی دانیم که نقش او در این پروژه در صورت صحت چه خواهد بود. طرفداران باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق صبر کنند.

جاشوا اورتگا، کارگردان و نویسنده Gears of War 2 به استودیوی Coalition بازگشته تا روی قسمت دوم کار کند.