تعداد بازیکنان Forza Horizon 5 از 28 میلیون نفر گذشت

بر اساس رتبه بندی تالار مشاهیر، که ورود هر بازیکن به بازی را حداقل یک بار ثبت می کند، Forza Horizon 5 از زمان عرضه آن در نوامبر 2021 توسط بیش از 28 میلیون بازیکن در تمام پلتفرم ها تجربه شده است. ژوئن سال گذشته، گزارش شد که تعداد کل بازیکنان این بازی مسابقه ای از استودیوی Playground Games از 20 میلیون نفر فراتر رفت. بنابراین، Forza Horizon 5 همچنان به جذب بازیکنان با سرعت بالایی ادامه می دهد.

بازی Forza Horizon 5 یکی از بهترین و موفق ترین آثار انحصاری مایکروسافت به حساب می آید که عملکرد فوق العاده آن در زمینه تجاری نشان از کیفیت بالای آن دارد. این بازی مسابقه ای جهان باز یکی از محبوب ترین عناوین ایکس باکس از زمان عرضه بوده است و تعداد بازیکنان آن همچنان با سرعت ثابتی در حال افزایش است. با این حال، در میان جدیدترین بازی های جدید، متوجه می شویم که Forza Horizon 5 از نظر تعداد بازیکن به رکورد جدیدی دست یافته است.

بازی مسابقه‌ای جهان باز Forza Horizon 5 از بازی‌های Playground Games رکورد جدیدی را در تعداد بازیکنان ثبت کرده است.

استودیوی Playground Games دومین بسته الحاقی بازی Forza Horizon 5 را در یک رویداد زنده در ساعت 20:30 پنجشنبه 14 اسفند ساعت 14:01 به وقت ایران به نمایش می گذارد. با انتشار بسته الحاقی بعدی Forza Horizon 5، احتمالاً دوباره شاهد افزایش تعداد کل بازیکنان خواهیم بود. بازی Forza Horizon 5 در حال حاضر بر روی Xbox One و Xbox Series X Xbox Series S و پلتفرم‌های PC قابل تجربه است.

بخوانید  تاسیس استودیوی جدید CD Projekt در آمریکا توسط سازندگان سایبرپانک 2077