حضور اشیای تزیینی با حال و هوای Prince of Persia در نسخه Deluxe Assassin’s Creed Mirage


یوبی سافت با انتشار تریلر جدید Assassin’s Creed Mirage محتوای نسخه لوکس این بازی را به نمایش گذاشت.

یوبی سافت سرانجام در رویداد اخیر PlayStation Showcase از اولین تریلر گیم پلی بازی Assassin’s Creed Mirage رونمایی کرد. این بازی در تاریخ 20 مهر (12 مهر) عرضه خواهد شد و نسخه استاندارد آن 49.99 دلار و نسخه لوکس آن 59.99 دلار خواهد بود. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که نسخه دلوکس به بازیکنان اجازه می دهد تا از پوسته های Prince of Persia در بازی استفاده کنند.

دانلود فیلم آپارات

یوبی سافت تریلر جدیدی از Assassin’s Creed Mirage منتشر کرده است که محتوای نسخه لوکس را به نمایش می گذارد. این نسخه شامل عقاب شنی، اسب شنی، لباس شنی، ساعت شنی زمان، شمشیر شنی، خنجر زمان و چندین رنگ لباس است. با خرید این نسخه، بازیکنان می توانند یک کتاب هنری دیجیتال 78 صفحه ای و یک موسیقی متن دیجیتال با آهنگ های انتخاب شده داشته باشند.

اگرچه احتمالاً نسخه بازسازی شده Prince of Persia: The Sands of Time فاصله زیادی با انتشار دارد، اما به نظر می رسد وضعیت بهتری نسبت به قبل داشته باشد. بازی Assassin’s Creed Mirage در 20 اکتبر (12 مهر) برای پلتفرم های Xbox One, Xbox Series X | Xbox Series S، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC عرضه خواهند شد. این بازی از روز اول در دسترس کاربران یوبی سافت پلاس قرار خواهد گرفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  آزمون افتخار 70; قهرمان جدید میان وزن