آزمون افتخار 70; قهرمان جدید میان وزن

همانطور که انتظار می رفت، سنسور اصلی Honor 70 به دلیل اندازه نسبتا بزرگ، توانایی بسیار خوبی در ثبت جزئیات دارد، اما به دلیل نبود OIS، لرزش دست تاثیر مستقیمی بر سطح جزئیات خواهد داشت. برای مقایسه بهتر عکس ها از گلکسی A52 کمک گرفتیم.

دوربین سوم به سنسور 2 مگاپیکسلی اختصاص دارد که تنها برای تشخیص عمق در عکس های پرتره استفاده خواهد شد.

کیفیت عکس Honor 70 در نور کافی

یکی از نقاط ضعف دوربین Honor 70 عدم وجود لرزشگیر سخت افزاری یا OIS است. یک عامل بسیار مهم در عکاسی در نور کم که به افزایش وضوح تصویر در نور روشن نیز کمک می کند.

ثبت نام نادرست و نادرست رنگ یکی دیگر از مشکلات دوربین آنر 70 است به عنوان مثال در نمونه عکس زیر می توانید تاثیر رنگ قرمز را بر روی تمام قسمت های تصویر مشاهده کنید. به طوری که حتی رنگ سفید نیز به سمت قرمز متمایل می شود.

وظیفه ثبت عکس های فوق عریض به سنسور IMX766 ساخت سونی با اندازه 1.2.5 اینچ سپرده شده است که در پشت لنزی با دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است. این سنسور ابعاد بسیار بزرگتری نسبت به Xiaomi 12 Lite یا Galaxy A52s دارد. به لطف فوکوس خودکار، می توان از دوربین فوق عریض برای ثبت عکس های ماکرو نیز استفاده کرد که با توجه به وضوح بالای سنسور، توانایی زیادی در ثبت جزئیات روی کاغذ خواهد داشت.

وجود محدوده دینامیکی بیشتر در دوربین اصلی Honor 70 کمک زیادی به ثبت عکس هایی با نقاط تاریک روشن تر و جزئیات بیشتر در قسمت روشن می کند. چیزی که در عکس های A52s یافت نمی شود.

بخوانید  Xur امروز کجاست؟ (14-18 آوریل) - آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur