جزئیات فصل اول Call of Duty: Modern Warfare 3 فاش شد


نقشه های جدید و آپدیت حالت زامبی Call of Duty: Modern Warfare 3 از جمله مطالبی است که در طول فصل اول در اختیار کاربران قرار می گیرد.

با انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare 3، کاربران علاوه بر قسمت داستان، مشغول تجربه محتوای بخش چندنفره و همچنین حالت زامبی بوده اند. Activisiono، ناشر Call of Duty: Modern Warfare 3، به تازگی جزئیات فصل اول CoD: Modern Warfare 3 و همچنین CoD: Warzone 2 را فاش کرده است.

در طول فصل اول، ما شاهد اضافه شدن نقشه های گوشت (نقشه 6×6)، یونان (نقشه 6×6) و ریو (نقشه 6×6) هستیم. در روز اول دو نقشه به کاربران ارائه می شود و در ادامه فصل شاهد اضافه شدن نقشه سوم خواهیم بود. همچنین مشخص شده است که در فصل اول شاهد بازگشت حالت محبوب Gunfight هستیم که مبارزات دو نفره را به کاربران ارائه می دهد. البته در فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 محتوایی برای حالت زامبی نیز وجود دارد.

پس از این به روز رسانی، داستان حالت زامبی ادامه خواهد داشت و اپراتورهای تیم Strike اکنون باید درب مرموز را در منطقه محرومیت بررسی کنند. در پایان بد نیست به اضافه شدن نقشه Urzikstan به بازی Call of Duty: Warzone 2 اشاره کنیم و کاربران Battle Royale Call of Duty تجربه جدیدی خواهند داشت.

تاریخ دقیق انتشار فصل اول بازی های Call of Duty: Modern Warfare III و Call of Duty: Warzone 2 هنوز منتشر نشده است و تنها اعلام شده است که در اواخر همین سال شاهد انتشار این آپدیت رایگان خواهیم بود. سال نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟

بخوانید  این چیزی است که در رویداد نهایی فصل 3 فورتنایت اتفاق افتاد
تحریریه مجله بازی یک گیمر