ثبت شرکت کونامی در بخش مشتریان استودیو ویرتئوس

Studio Virtuos که نامش در حول و حوش شایعات بازسازی Metal Gear Soild 3 شنیده می شود، با قرار دادن نام شرکت Konami در بین مشتریان خود آتش این شایعات را روشن کرد.

از این موتور برای ایجاد بازی مانند از سری‌های Metal Gear Solid V و Pro Evolution Soccer/eFootball استفاده شده است. این ممکن است به این دلیل باشد که استودیو روی فوتبال الکترونیکی کار کرده است. اما شایعاتی مبنی بر بازسازی Metal Gear Solid 3 نیز شنیده می شود.AestheticGamer یکی از افشاگران بازی های ترسناک تابستان امسال اعلام کرده است که بازسازی این سری در دست ساخت است.

ویدئویی از استودیوی Virtuos نیز بحث هایی را در میان طرفداران برانگیخت. جایی که یک کپی از The Art of Metal Gear Solid روی میز بود. هفته گذشته ویدیوی دیگری از این بازی منتشر شد که معرفی بازی به The Game Awards را نشان می داد; اما بعداً مشخص شد که این ویدیو جعلی بوده است.

در هر صورت، فعالیت های اخیر این استودیو ممکن است تلاشی برای نشان دادن نشانه هایی از ساخت بازسازی MGS 3 باشد. با این حال، تا این لحظه نه کونامی و نه استودیو نسبت به شایعات واکنش نشان نداده و آنها را تایید نکرده اند. با اعلام کونامی، فروش کل مجموعه Metal Gear بیش از 58 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته است و آن را به دومین فرنچایز پرفروش این شرکت پس از eFootball تبدیل کرده است. رتبه سوم به سری PAWAFURU PUROYAKYU تعلق دارد.

استودیوی Virtuos نام کونامی را در بین مشتریان خود در وب سایت رسمی خود ثبت کرده است. این مورد از آن جهت حائز اهمیت است که نام این استودیو با شایعاتی مبنی بر ساخت نسخه بازسازی شده Metal Gear Soild 3 شنیده می شود. سپس یکی از کاربران reddit به نام throwawayyy200200 گفت که این استودیو نام موتور فاکس را در میان موتورهایی قرار داده است که استودیو با آنها کار می کند.

بخوانید  تاریخ انتشار ریمستر Shadows of the Damned اعلام شد