کوین کانروی بتمن را برای همه کسانی که دنبال کردند تعریف کرد

اما کانروی بدون انجام این کار، بتمن را جدی، باحال و بالغ ساخت. عصبی. او از اپیزودهای اولیه سری انیمیشن‌ها، تا Batman Beyond و تا بازی‌های Batman Arkham، اصیل بود و قلب زیادی داشت. Batman: The Animated Series تا پایان عمر سایه ای طولانی بر شخصیت او خواهد انداخت. اگر هنوز 50 سال از بتمن فاصله داشته باشد، آن اجراها همچنان با کاری که کانروی انجام داد مقایسه خواهند شد.

هر بازیگری برای پوشیدن شنل و روپوش آورده بود یه چیزی به بتمن؛ پتینسون یک بتمن بی تجربه و ضداجتماعی به ما داد که هنوز تلاش خود را کشف نکرده است. افلک یک بتمن قدیمی‌تر به سبک شوالیه تاریکی به ما داد – یک قاتل خسته اما وحشیانه یک قهرمان. بیل بروس وین کاملی در دنیای بتمن بود و کیتون بتمن را منزوی و دست و پا چلفتی ساخت بدون اینکه او را عصبانی کند. و بتمن وست به سادگی قابل تکرار نیست و نباید باشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

حتی صداپیشگان دیگر هم هر کدام چیز جدیدی را به نقش می آورند. دیدریش بادر در سریال هارلی کوین نقش بتمن را بازی می‌کند و در طول سال‌ها این کار را چندین بار انجام داده است، و انعطاف‌پذیری را برای شخصیت به ارمغان می‌آورد که هیچ‌کس انجام نمی‌دهد، زیرا می‌تواند بین جدی و کمدی با روانی جابجا شود. صدای سنگریزه ویل آرنت برای فیلم های لگو عالی بود.

بخوانید  نحوه تعمیر یخچال از زبان تعمیرکار مجموعه اس پی یار
راه های زیادی برای یادآوری مشارکت های عظیم کانروی در تاریخ بتمن وجود دارد. بازی‌های Batman Arkham تقریباً بر روی هر پلتفرم بازی مدرن موجود است و Batman: The Animated Series در HBO Max در دسترس است. همچنین در HBO Max شاید بهترین بازی کانروی در نقش شوالیه تاریکی در Batman: Mask of the Phantasm باشد، داستانی که در ذهن و احساسات بروس وین برای بررسی این دو شخصیت به روشی منحصربه‌فرد می‌کاود. به ندرت در جای دیگری دیده می‌شود.

طرفداران جیمز باند تا زمانی که بدانند کدام بازیگر 007 بهتر است، بحث خواهند کرد. اما وقتی صحبت از بتمن می شود، بحثی وجود ندارد: کوین کانروی، که صداپیشگی بتمن را برای نزدیک به 30 سال با Batman: The Animated Series آغاز کرد، بدون شک بهترین است. در این مورد، طرفداران بتمن تقریباً همه موافق هستند. کانروی این هفته در سن 66 سالگی درگذشت، اما اثری دائمی در قهرمان افسانه ای کتاب های مصور به جای گذاشت.

وقتی کانروی وارد این نقش شد، بتمن بیش از نیم قرن بود که وجود داشت و دو اجرای زنده نمادین در آدام وست و مایکل کیتون داشت. در واقع، زمان پخش سریال تقریباً آن را شبیه یک پول نقد در فیلم بتمن تیم برتون در سال 1989 کرد. اما کاری که بروس تیم هنرمند، نویسنده پل دینی، و صداپیشه کوین کانروی با این شخصیت انجام دادند، آن تصویرها و آنهایی را که بلافاصله بعد از آن خواهند آمد، از بین برد.

اینطور نیست که دیگر بازیگرانی که این شخصیت را بازی کرده اند، باشند اشتباه. تقریباً هر یک از آنها چیز جدیدی را برای نقش به ارمغان می آورد. اما صدای کانروی به تعریف بتمن و بروس وین به عنوان افراد مجزا کمک کرد.

بخوانید  هدف نتفلیکس این است که "رهبر بزرگ" در بازی های ویدیویی باشد

او فقط صدای واقعی او را تعریف نمی کرد، بلکه دیدگاه ها و لحن های منحصر به فرد هر دو شخصیت بود. بتمن کانروی غرق و خسته بود، اما شفقت بی پایانی داشت. در همین حال، بروس وین او با آن کت و شلوار قهوه ای و پیراهن زردی که همیشه می پوشید، به طرز خلع سلاح کننده ای شیرین به نظر می رسید. متفاوت بودن بتمن و بروس در آن زمان ایده جدیدی نبود، اما کانروی آن را به گونه ای ملموس کرد که هیچ کس قبلاً آن را نداشته است. این یک چیز واضح و شنیدنی بود که بتمن های زنده ای که دنبال می کردند همه از آن تقلید می کردند. بیل، افلک و پتینسون همگی صداهای مجزای بتمن را از صدای بروس وین خود دارند.