تولید فیلم Mortal Kombat 2 آغاز شد

به تازگی، تاد گانرتهیه کننده Mortal Kombat 2 در توییتر اعلام کرد که مراحل تولید این فیلم با همکاری New Line Cinema آغاز شده است. گانر در پست توییتری خود گفت که توسعه دهندگان از اشتباهات قسمت اول درس گرفته اند و قصد دارند بهترین Mortal Kombat 2 ممکن را تولید و عرضه کنند. در این زمان، برادران وارنر. هنوز تاریخ انتشار رسمی دنباله Mortal Kombat اعلام نشده است. اولین فیلم از سری جدید فیلم های Mortal Kombat در سال 2021 اکران شد.

با اعلام تاد گانر، تولید Mortal Kombat 2 رسما آغاز شد.

جزئیات بیشتری از Mortal Kombat 2 در دسترس نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم.

آیا فیلم Mortal Kombat را تماشا کرده اید؟ آیا فکر می کنید MK2 می تواند خوب عمل کند؟

همچنین، مجموعه MK میزبان چندین بازیگر جدید از جمله کارل اوربان در نقش جانی کیج، آدلین رودولف در نقش کیتانا، تاتی گابریل در نقش جید، مارتین فورد در نقش شائو کان، دیمون هریمن در نقش کوان چی، دزموند چیام در نقش جرود و آنا تو نوئن در نقش It Will Be Sindel است.

سایمون مک کوید او مسئولیت ساخت Mortal Kombat 2 را بر عهده دارد. کار ویرایش فیلمنامه نیز انجام می شود جرمی اسلیتر بد نیست بدانید که اسلیتر نویسنده سریال شوالیه ماه بود. در مورد بازیگران، لویی تان در نقش کول یانگ، جسیکا مک نامی در نقش سونیا بلید، جاش لاوسون در نقش کینو، تادانابو آسانو در نقش لرد رایدن، مکاد بروکس در نقش جکس، لودی لین در نقش لیو کونگ، چین هان در نقش شنگ سونگ، جو تسلیم در نقش بی- هان و ساب زیرو، هیروکی سانادا در نقش هانزو هاساشی و اسکورپیون و مکس هنگ در نقش کنگ لاو برای Mortal Kombat 2 بازخواهند گشت.

بخوانید  بازی جدید Far Cry چند نفره لو رفت