تهیه کننده سابق God of War به نینتندو آمریکا پیوست

سازنده گیم پلی دو نسخه آخر بازی God of War به تیم Nintendo America Trading Party پیوست.

حال به نظر می رسد که نینتندو از این تلاش راضی نیست و قصد دارد برای آینده روابط خوبی با سایر شرکت های فعال در صنعت بازی حفظ کند. با توجه به آخرین فعالیت استخدام بازی ساز نینتندو، هانا فوئل، سازنده گیم پلی بازی های God of War و God of War Ragnarok که به مدت 6 سال در استودیو سانتا مونیکا کار کرده است، اخیراً در توییتر اعلام کرد که به تجارت نینتندو پیوسته است. تیم مهمانی در آمریکا

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

فوئل گفت که او و تیم روابط توسعه‌دهنده و ناشر را رهبری می‌کنند و با توسعه‌دهندگان AAA همکاری می‌کنند تا تجربیات جدید و هیجان‌انگیزی را برای بازیکنان ارائه کنند. نتیجه این همکاری دقیقا چه خواهد بود، باید منتظر ماند و دید. با این حال، اگر طبق گزارش‌های اخیر، نینتندو قرار است جایگزینی برای نینتندو سوییچ معرفی و عرضه کند، احتمالاً به دنبال پشتیبانی بهتر از آن در عرصه محصولات شخص ثالث خواهد بود.

در سال‌های پس از انتشار کنسول نینتندو سوییچ، نینتندو گام‌های موثری برای بهبود روابط خود با سایر توسعه‌دهندگان و ناشران برداشته است. زیرا رابطه شرکت با ناشران و توسعه دهندگان کریسپ پارتی در سال های قبل از عرضه نینتندو سوییچ مختل شده بود. اگرچه پشتیبانی شرکت های شخص ثالث از نینتندو احتمالاً به دلیل محدودیت های سخت افزاری به اندازه ایکس باکس و پلی استیشن نیست، اما اکنون نتیجه این تلاش نینتندو به وضوح قابل مشاهده است.

بخوانید  احتمال حضور توسعه‌دهندگان سابق سایلنت هیل در نسخه‌های جدید