تمایل هیدئو کوجیما به ساخت فیلم و موسیقی

هنوز دقیقاً مشخص نیست که کوجیما چه زمانی برای ساخت فیلم و موسیقی وقت خواهد داشت. زیرا ظاهرا این کارگردان ژاپنی در استودیوی کوجیما پروداکشنز مشغول کار بر روی چندین پروژه است.

هیدئو کوجیما، خالق سری Metal Gear Solid طی مصاحبه ای از تمایل خود برای ساخت فیلم و موسیقی خبر داد.

اخیرا کوجیما پروداکشنز از تاسیس یک استودیوی تولید فیلم و سریال تلویزیونی در لس آنجلس خبر داده است. به گفته هیدئو کوجیما، این استودیو امسال شروع به کار خواهد کرد.

در پایان بد نیست اشاره کنیم که نورمن ریدوس بازیگر نقش سم پورتر در بازی Death Stranding اخیرا طی مصاحبه ای ادامه این بازی را تایید کرده است.

چند هفته پیش، کوجیما رسما انتخاب بازیگران ال فانینگ و کوتسونا شیوری را در بازی اعلام نشده خود اعلام کرد. علاوه بر این، در مصاحبه با گاردین، او گفت که پروژه بعدی او تقریباً مانند رسانه های جدید خواهد بود. کوجیما مدعی شد که در صورت موفقیت این پروژه، شاهد تحول بزرگی در صنعت بازی های ویدیویی و همچنین صنعت فیلم خواهیم بود.

علاقه کوجیما به فیلم برای هیچ طرفدار بازی های ویدیویی راز نیست. با این حال، خالق سری Metal Gear Solid هرگز به طور عمومی در مورد عشق خود به موسیقی صحبت نکرده است. البته لازم به ذکر است که موسیقی یکی از مهمترین عناصر پروژه های اخیر کوجیما بوده است. به عنوان مثال موسیقی متن بازی Death Stranding توسط هنرمندان مشهوری چون Chvrches، Bring Me The Horizon و Low Roar ساخته شده است.

بخوانید  نکات و ترفندهای فراموش شده برای بازیکنان جدید

اخیراً هیدئو کوجیما برنده جایزه بخش فرهنگی برای Death Stranding در جوایز Anan در ژاپن شد. بود در این مراسم در گفت و گو با رسانه فامیتسو گفت: همه حوزه های کارهای دیجیتال به یکدیگر متصل هستند به همین دلیل تمایل دارم کارهایم را از بازی های ویدیویی انجام دهم. [ساخت] من فیلم و موسیقی را پخش خواهم کرد. این در حالی است که این سازنده معروف بازی های ویدیویی در تمام دوران حرفه ای خود مشغول توسعه بازی های ویدیویی بوده است.