معرفی بازی نام خانوادگی پنکو برخورد دوستانه با ایرانی ها

استودیویی که در گذشته بازی Panko را راه اندازی کرده بود. محصولی که علاوه بر امکان چت و ایجاد چت روم (روم)، شامل هشت بازی دیگر از جمله Mafia، Heads Up و Dare و Truth می باشد. در این مقاله می خواهیم به طور خاص بر روی آخرین آپدیت پانکو تمرکز کنیم. بازی نام خانوادگی آن را با ویژگی های منحصر به فرد در دسترس قرار داد.


بازی نام خانوادگی پانکو

در هر بازی گروه های 2 تا 13 نفره می توانند به رقابت بپردازند و برای پیروزی تلاش کنند

با این حال، ویژگی اصلی که نام خانوادگی پانکو را جذاب می کند، وجود نقش های متفاوت است. همانطور که در بازی مافیا، ما در اینجا نقش هایی را می بینیم که هر کدام مهارت خاصی دارند. بنابراین، استفاده صحیح از مهارت های شخصیت خود می تواند باعث آزار بازیکنان دیگر یا صرفه جویی در زمان شود.

بازی پانکو و نام خانوادگی

سازندگان بازی Penco Studio نیز برای هیجان انگیزتر کردن بازی از جلوه های صوتی زیبایی استفاده کرده اند که با توجه به شرایط بازی انجام می شود و طراحی مهارت کاراکتر نیز موثر است. در پایان اگر به دنبال بازی متفاوتی هستید که بتواند در عین سادگی اوقات خوشی را برای شما ایجاد کند، نام بازی خانوادگی Panco که به تازگی به لیست بازی های پانکو اضافه شده است می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. .

مثلا، پیمانکاری فرعی می تواند برگه های پاسخ بازیکن را با یکدیگر جابجا کند یا فالانکس این مانع از استفاده دیگر بازیکنان از قدرت خود در یک نوبت می شود. بنابراین، خانواده نام علاوه بر اینکه یک بازی دورهمی کلاسیک است، ساختار استراتژیک نیز دارد و رقابت بین بازیکنان حساس‌تر می‌شود. در ادامه می توانید تصویر و قدرت برخی از شخصیت ها را مشاهده کنید:

بخوانید  Bungie توضیح می دهد که Destiny 2 همچنان اسرار خود را در خود جای می دهد

2 تا 13 بازیکن در بازی با نام خانوادگی پانکو به رقابت می پردازند. از نظر تعداد دور، Last Name در 6-10 مرحله انجام می شود و بازیکنان در هر مرحله یا دور 45-60 ثانیه فرصت دارند تا بیشترین تعداد کلمه ممکن را روی کاغذ تایپ کنند.

به عبارت دیگر، در ابتدای هر مرحله، از بازیکنان سوالی درباره شاخه ها (نام، حیوانات، شهر و کشور، رنگ، ماشین، هنرمندان و اعضای بدن) پرسیده می شود. حال باید در مدت زمان ذکر شده به آن پاسخ دهید تا در پایان بسته به جواب درست و غلط XP دریافت کنید. مقدار XPی که در هر راند یا در پایان بازی دریافت می‌کنید بستگی به این دارد که آیا درست پاسخ می‌دهید، به همان پاسخ پاسخ می‌دهید یا برنده و باخت هستید.

دانلود بازی Panko نام خانوادگی و سایر بازی های عمومی

ترکیب عناصر مافیایی با نام و نام خانوادگی محصول جالبی را خلق کرد

آرماتا: از هر بازیکن 20 امتیاز کم کنید

Esm Famil یکی از بازی های پانکو است که می تواند تجربه آنلاین خوبی را به شما و دوستانتان بدهد.

همه شخصیت های نام خانوادگی پنکو

Lamasto: همه کارت های بازیکن را برگردانید

پنکو میز بازی نام خانوادگی را به زیبایی طراحی کرده است. هر یک از 13 بازیکن می توانند با روشن کردن میکروفون خود در طول بازی با بازیکنان دیگر صحبت کنند. میز بازی نام خانوادگی با آواتار و نام شخصیت هر بازیکن تزیین شده است تا هر بازیکن همیشه شخصیت بازیکن دیگر را بشناسد. علاوه بر قابلیت استفاده از قدرت ویژه شخصیت، هر بازیکن می تواند از سه گزینه راهنمایی، زمان بیشتر و زمان کمتر نیز استفاده کند. استفاده از این ویژگی ها هزینه دارد.

بخوانید  Genshin Impact - راهنمای بهترین مصنوعات دهیا

داستان بازی نام خانوادگی پانکو از آنجا شروع می شود که پادشاه می میرد و شورای سلطنتی دور یک میز جمع می شوند تا جانشین بعدی را از بین برندگان مسابقه نام خانوادگی انتخاب کنند.

Cobalt: به مدت 20 ثانیه دیگر بازیکنان را از تایپ کلمات جدید باز می دارد

میز بازی نام خانوادگی پانکو

در ظاهر، ممکن است فکر کنید که نام خانوادگی پانکو فقط نام و نام خانوادگی معمولی است که با دوست یا خانواده خود می شناسید. اما پانکو با یک نوآوری جالب توانست یک بازی مهیج با حضور 13 شخصیت ارائه دهد.

در بازی های مبتنی بر نام و خانواده، افراد متعددی دور هم جمع می شوند و در هر دور باید اسامی را در شاخه های مختلف تایپ کنند تا برنده شوند. در پایان هر راند، امتیازات بر اساس صحیح یا نادرست بودن کلمات نوشته شده توسط بازیکنان شمرده می شود.

اما در این بین استودیو پانکو نام و عناصر خانوادگی را با مافیا ترکیب کرده تا بازی را منحصر به فرد کند. بدین ترتیب در ابتدای بازی هر یک از 13 بازیکن به صورت تصادفی یکی از شخصیت های دارای قدرت انحصاری را انتخاب می کنند تا در طول بازی نسبت به سایر بازیکنان برتری داشته باشند.

اکثر کاربران معمولا ترجیح می دهند سری به بازی های معروفی بزنند که توسط استودیوهای خارجی بر روی پلتفرم موبایل ساخته شده است. این در حالی است که ایران در سال های اخیر نشان داده است که روی پلتفرم موبایل پیشرفت خوبی داشته و بازی های سرگرم کننده ای نیز توسط استودیوهای داخلی ساخته و عرضه شده است. استودیو پنکو هیچ استثنایی برای این قانون وجود ندارد.

بخوانید  تریلر سریال Three Body Problem; اثر علمی تخیلی سازندگان بازی تاج و تخت