تفاوت بین کلاس های مختلف و سفارشی سازی را در تریلر جدید بازی Diablo 4 نشان دهید


ساعاتی پیش، بلیزارد اینترتینمنت ویدیوی جدید Diablo 4 را به اشتراک گذاشت و بر تفاوت بین کلاس ها و نوع سفارشی سازی موجود در این شغل تاکید کرد.

آخرین نسخه از سری بازی Diablo قرار است این سری را از بسیاری جهات به ریشه های خود بازگرداند. سفارشی سازی بازی دیابلو 4 و این به کاربران ساختار و توسعه شخصیت (از سلاح تا ارتقاء) را در مقیاس بزرگتر ارائه می دهد. برخی از این موارد توسط کاربران هنگام تجربه نسخه بتای Diablo 4 مشاهده شد.

با این حال، به نظر می رسد که در نسخه اصلی این بازی بیشتر شاهد آن خواهیم بود. طبق آخرین اخبار بازی، بلیزارد انترتینمنت به تازگی ویدیوی جدیدی با عنوان Diablo 4’s Your Class Your Way منتشر کرده است. ویدیوی مورد بحث، ویدیوی بیشتری را ارائه می دهد. توضیحات کاملی در مورد پنج کلاس مختلف بازی، سیستم خلق شخصیت و تابلوهای Paragon برای پایان بازی برای طرفداران این سری بازی. در ادامه می توانید این ویدیو را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در جدیدترین ساخته بلیزارد اینترتینمنت آیتم هایی وجود دارد که کاربران می توانند با یافتن آیتم های متفاوت و قوی تری در طول زمان قدرت شخصیت خود را افزایش دهند. به عنوان مثال می توان به دو شی افسانه ای و منحصر به فرد اشاره کرد. عنصر اول جلوه های قدرتمندی را به همراه خواهد داشت. در مورد آیتم های منحصر به فرد، آنها همیشه همان اثر را خواهند داشت، با این تفاوت که قدرتمندتر هستند. علاوه بر این، باید گفت که Crafting سهم بسزایی در پیشبرد این کار از ابتدا تا انتها خواهد داشت.

بخوانید  تحلیل تصویری سریال آخرین بقای ما قسمت ششم

بازی Diablo 4 6 ژوئن (16 ژوئن) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | این بازی برای Xbox Series S، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.