تعداد بازیکنان Ghostwire: Tokyo از چهار میلیون فراتر رفت


Tango Gameworks اعلام کرد که بازی Ghostwire: Tokyo از مرز چهار میلیون بازیکن گذشته است.

شاید Hi-Fi Rush Tango Gameworks امسال توانست توجه طرفداران بیشتری را از آن استودیو به خود جلب کند، اما به نظر می رسد که کار دیگر سازنده، Ghostwire: Tokyo نیز به خوبی انجام شده است. بر اساس بیانیه رسمی منتشر شده در حساب کاربری توئیتر Ghostwire: توکیو، فاش شد که این بازی اکشن ماجراجویی ماوراء طبیعی از زمان انتشار به بیش از چهار میلیون بازیکن رسیده است.

البته Tango Gameworks آمار فروش این کتاب را اعلام نکرده است. لازم به ذکر است که مشترکین سرویس های PlayStation Plus Extra و Premium و همچنین Xbox Game Pass به Ghostwire: Tokyo دسترسی دارند. بنابراین، احتمالاً بخش زیادی از آمار بازیکنان مربوط به مشترکین خدمات دو شرکت سونی و مایکروسافت است که بدون خرید جداگانه بازی شروع به تجربه آن کردند. بازی The Ghostwire: Tokyo در مارس 2022 به عنوان یک کنسول انحصاری بر روی پلی استیشن 5 و رایانه و مدتی Xbox Series X | Xbox Series S با پایان دوره انحصاری کنسول فرصت تجربه این بازی را پیدا کرد.

Ghostwire: Tokyo اخیراً به‌روزرسانی بزرگی به نام The Spider’s Thread دریافت کرده است. این به‌روزرسانی شامل محتویات زیادی است، از جمله یک حالت سرکش 30 مرحله‌ای با باس‌ها، یک منطقه کالج جدید برای کاوش و ماموریت‌های جانبی، توانایی‌های رزمی جدید، و بخش‌های داستانی اضافی. همچنین گزینه ای برای کاهش جلوه های ترسناک درون بازی که Shiibuya Hachi به عنوان یک جایگزین عمل می کند، اضافه شده است.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Ghostwire: Tokyo با ما در میان بگذارید.

بخوانید  عصر عینک هوشمند; وقتی چشم ها بیشتر می بینند