عصر عینک هوشمند; وقتی چشم ها بیشتر می بینند

اما دلیل محبوبیت بسیار زیاد عینک هوشمند متا چیست؟ سه مورد را می توان نام برد.

رویداد 1: کشف هوش مصنوعی چند وجهی در چشم شما

اولین رویداد یک فراافشایی از هوش مصنوعی چند وجهی در چشم شما بود. به لطف این ویژگی، اکنون می توانید با استفاده از دستورات چندرسانه ای که ترکیبی از دستورات صوتی و تصویری هستند، از یخچال آشپزخانه خود عکس بگیرید و از متا هوش مصنوعی بخواهید تا بر اساس مواد موجود در یخچال، دستورهای مختلفی را برای شما آماده کند.

حادثه دوم: نگرش مثبت خبرنگاران به عینک

دومین اتفاقی که افتاد، نگاه مثبت خبرنگاران به عینک بود. حالا دیگر روزنامه نگاران با مردم هم عقیده اند و نظرات مثبتی در مورد چشمان شما ارسال کرده اند. به عنوان مثال، Mashable نوشت: “من بسیار تحت تاثیر عملکرد عینک هوشمند Meta-RayBen قرار گرفتم.” 9to5Mac گفت عینک متا ریبن با عملکرد منحصر به فرد خود توانست مرا متقاعد به استفاده از عینک هوشمند کند و حتی CNET همچنین نوشت: “ویژگی فرمان چند وجهی عینک Meta-RayBan من را شگفت زده کرد. “من هرگز چنین چیزی را در زندگی خود ندیده ام.”

رویداد سوم: ارسال ویدیوهای چشم نواز در تیک توک

سومین حادثه شامل ارسال ویدیوهای چشم نواز در TikTok بود. برای پخش زنده عکس های عینک هوشمند متا ریبن راهی جز ارسال آن در فیس بوک و اینستاگرام وجود ندارد، اما طیف گسترده ای از کاربرانی که عینک متا ری بن را خریداری کرده اند، عکس ها و فیلم های جذابی از این محصول در تیک توک منتشر کرده اند. سکو.

بخوانید  بازی جدید Gloomhaven Dev در همان روز اعلام و به تعویق افتاد

با رشد سریع بازار ابزارهای پوشیدنی و هدست های واقعیت مجازی، شرکت های بزرگی مانند گوگل، مایکروسافت و متا سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه این نوع محصولات کرده اند. به نظر می رسد با ادغام هوش مصنوعی و عینک هوشمند، سبک زندگی افراد شاهد تغییرات اساسی خواهد بود.

عینک‌های مجهز به هوش مصنوعی با ارائه اطلاعات زنده و بی‌درنگ درباره محیط اطراف و ایجاد تعامل بین محیط فیزیکی و دیجیتالی، درهای جدیدی را به روی این دنیای هیجان‌انگیز باز کرده‌اند. در این بین گوگل با عرضه گوگل گلس (که چندان موفق نبود)، مایکروسافت با عرضه مایکروسافت هولولنز و اپل با عرضه ویژن پرو تمام تلاش خود را برای نشان دادن چشم اندازی از دنیای آینده انسان ها انجام داده اند.

عینک های هوشمند اکنون بازار خاص خود را دارند

در حال حاضر بازار عینک هوشمند بسیار داغ است و تقریباً هر برندی در تلاش است تا در این بازار سهمی داشته باشد. از جمله عینک Mijia 400 دلاری شیائومی با دوربین دوگانه و قابلیت ترجمه زنده، عینک‌های واقعیت افزوده Qualcomm Smart Viewer که از Wi-Fi و بلوتوث استفاده می‌کنند، یا عینک Asus Irvision M1 که از صفحه نمایش فشرده و وضوح 1080p استفاده می‌کند.

به طور طبیعی بازار پوشیدنی ها هنوز در مراحل اولیه خود است و راه درازی برای رشد، شکوفایی و بلوغ دارد. به همین دلیل اکثر دستگاه های پوشیدنی موجود در بازار مشکلات و محدودیت های خاص خود را دارند.

مشکل اصلی این ابزارها این است که کاربران تمایلی به استفاده طولانی مدت از آنها ندارند. این محصولات هنوز به خوبی طراحی نشده اند و استفاده از آنها به اندازه کافی راحت و آسان نیست.

بخوانید  Before Your Eyes در ماه مارس به PSVR 2 می آید

به عنوان مثال، برقراری ارتباط با هوش مصنوعی از طریق هدفون های بی سیم بسیار راحت است، اما مشکل اینجاست که هیچ کس در تمام طول روز از هدفون استفاده نمی کند. به عنوان مثال دیگر، توسعه نرم افزار برای ساعت های هوشمند برای تعامل با هوش مصنوعی کار سختی نیست، اما اولین مشکل، که مناسب نبودن آن برای استفاده طولانی مدت است، همچنان وجود دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر