تصویر و جزئیات بازی چند نفره New Horizon فاش شد

(Horizon Multiplayer Reveal Artwork)

با توجه به این ویدیو، شما شخصیت‌های مختلفی را برای انتخاب دارید که همگی شبیه انیمیشن‌های پیکسار ساخته شده‌اند. این شخصیت ها در واقع قهرمانان شجاع و شکارچیان چابک هستند. با این حال به نظر می رسد طراحی ربات این بازی همانند نسخه اصلی باشد و بیشتر مکانیک های رزمی نیز برای طرفداران Horizon آشنا هستند.

جزئیات جدیدی از طریق یک ویدیوی آلفا و آثار هنری لو رفته برای پروژه چند نفره Horizon گوریلا گیمز فاش شده است.

با این تفاوت که طراحی این شخصیت ها و کیهان بازی کاملاً با نسخه های تخیلی سریال متفاوت است. در این ویدیو می توانید دنیای رنگارنگ و طراحی شخصیت ها را مشاهده کنید که سبک هنری آن شبیه به بازی Fortnite است و بافت ها به گونه ای بازسازی شده اند که روشن تر دیده شوند و جزئیات و وضوح کمتری نسبت به بازی های اصلی این سری داشته باشند. . با توجه به طراحی کارتونی و رنگارنگ این بازی چندنفره می توان آن را کاملا جدا از نسخه های اصلی و حماسه Aloy دانست.

علاوه بر ویدیوی فوق، یک اثر هنری از پروژه نیز فاش شده است که می توان آن را به سبک هنری مشابه League of Legends یا Tibia نسبت داد. در هر صورت به نظر می رسد که استودیو گوریلا گیمز قصد دارد یک بازی چند نفره کاملا منحصر به فرد و جدید بسازد که احتمالا سبک هنری آن با آنچه بازیکنان انتظار دارند کاملا متفاوت خواهد بود.

به تازگی ویدیویی از نسخه آلفا پروژه چند نفره Horizon فاش شده است که در آن جزئیاتی از سبک هنری بازی و تفاوت آن با نسخه های اصلی این سری دیده می شود. این ویدیوی 12 دقیقه ای توسط یکی از کاربران ردیت ساعت ها به اشتراک گذاشته شد و سایر کاربران توانستند نگاهی به نسخه آلفا بازی چند نفره Horizon بیاندازند. در ویدئوی فاش شده، چندین مدل شخصیت از بازی در حال سفر در دنیایی شبیه به سری Horizon دیده می‌شوند.

بخوانید  بررسی لپ‌تاپ Aero 14 OLED گیگابایت: فاصله زیادی برای شکست دادن مک‌بوک پرو

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اثر هنری لو رفته از بازی چند نفره Horizon