تصویر جانی دپ از لویی پانزدهم در فیلم Jeanne Du Barry

بنجامین لاورن، ریچارد پیر، پوپو د ملویل، نومی لووفسکی، پاسکال گریگوری و هند هر بازیگران دیگری نیز در فیلم ژان دی باری ایفای نقش می کنند. برخی از عوامل اصلی تولید این فیلم تاریخی عاشقانه عبارتند از: لورن دیلندمدیر فیلمبرداری، آنجلو زامپاروتیدکوراتور، یورگن دویرینگاستایلیست، ژان نولتهآرایشگاه تام پشهآرایشگر و نیکلاس پریواپراتور صدا اشاره کرد. او همچنین ساخت موسیقی این فیلم را بر عهده دارد. استیون واربک شرق.

فیلم تاریخی رمانتیک Jeanne du Barry در فرانسه (Le Pacte)، بنلوکس (Paradiso Filmed Entertainment)، سوئیس (Frenetic Films)، ایتالیا و اسپانیا (Notorious Pictures)، یونان (Spentzos Film)، پرتغال (Pris Audiovisuais)، در یوگسلاوی سابق (شرکت MCF)، مجارستان (شرکت خدمات ADS)، جمهوری چک (شرکت فیلم نیو اروپا)، رومانی (شرکت Independenta)، لهستان (شرکت گوتک) و CIS یا کشورهای مشترک المنافع (شرکت ورلد ویژن).

جانی دپ در نقش لویی پانزدهم

پس از 11 هفته فیلمبرداری در مکان هایی از جمله کاخ ورسای و دیگر کاخ های فرانسه، ژان دو بری اکنون در مرحله پس از تولید است. چرا نه پروداکشنز، سازندگان فیلم های زنگ و استخوان و یک پیامبر، در کنار IN2 و France Télévisions تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

Jeanne du Barry ششمین و جاه طلبانه ترین فیلم مایوین تا به امروز است. این فیلمساز فرانسوی علاوه بر کارگردانی و بازیگری در فیلمنامه این فیلم همکاری داشت تدی لوسی مودست به میدان اخاذی تبدیل شده است. مایوین با کارگردانی فیلم Polisse برنده جایزه هیئت داوران جشنواره فیلم کن شد.

فیلم Jeanne du Barry تصویری آزاد از زندگی Jeanne du Barry، آخرین معشوقه لویی پانزدهم پس از خانم پمپادور در کاخ ورسای است. ژان دو بری، دختر نامشروع یک خیاط، از هوش و زیبایی خود استفاده کرد تا به مقامی بلند در اشراف و دربار لویی پانزدهم دست یابد. مادام دو باری در نهایت به همراه مورد علاقه پادشاه فرانسه تبدیل می شود. لویی پانزدهم، معروف به لویی معشوق، پس از لویی چهاردهم با ۷۲ سال سلطنت، دومین سلطنت طولانی در تاریخ فرانسه را داشت و از سال ۱۷۱۵ تا زمان مرگش بر اثر آبله در سال ۱۷۷۴ بر کشور حکومت کرد.

بخوانید  احتمال تأخیر بازی Marathon و بسته الحاقی Destiny 2

در میان اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که شرکت Wild Bunch International عکس جدیدی از جانی دپ در نقش لویی پانزدهم در فیلم Jeanne du Barry (Jean du Barry) به کارگردانی Maivin منتشر کرده است

شرکت WBI همچنین از اولین قراردادهای مرتبط با نمایش این فیلم عاشقانه تاریخی رونمایی کرد. Maivin نه تنها فیلم را کارگردانی می کند، بلکه در این نقش نیز ایفای نقش می کند خانم دوبارمعشوقه پادشاه فرانسه که در تاریخ انقلاب بزرگ فرانسه نقش داشته است ظاهر می شود.

نقش لویی پانزدهم یکی از اولین نقش های مهم جانی دپ پس از پیروزی در پرونده افترا خواهد بود. این بازیگر هنوز هم یکی از چهره های محبوب در اروپا محسوب می شود و فیلم آینده ممکن است به این بازیگر مشهور کمک کند تا به دوران اوج خود بازگردد. با شروع فیلمبرداری برای Jeanne du Barry در ماه آگوست، اولین تصویر از جانی دپ در نقش لویی پانزدهم منتشر شد و اکنون تصویر دیگری به اشتراک گذاشته شده است.

Wild Bunch International تصویر دیگری از جانی دپ در نقش لویی پانزدهم در رمان عاشقانه تاریخی جین دو بری منتشر کرده است.

جانی دپ در نقش پادشاه فرانسه در Jeanne Du Barry

پس از 11 هفته فیلمبرداری، Jeanne du Barry اکنون در مرحله پس از تولید است