تصاویر کتاب هنری Zelda: Tears of the Kingdom فاش شد


تصاویر لو رفته از کتاب هنری Zelda: Tears of the Kingdom شخصیت ها و دنیای بازی را به نمایش می گذارد.

کمتر از دو روز مانده به انتشار بازی Nintendo’s Zelda: Tears of the Kingdom، اکنون افراد ناشناس تمامی صفحات آرت بوک این بازی را در اینترنت منتشر کرده اند. هنوز مشخص نیست که این تصاویر حدود دو ماه قبل از انتشار بازی چگونه در دسترس عموم قرار گرفته است، اما برخی از کاربران معتقدند افرادی که در محل چاپ و تولید این کتاب‌ها حضور داشتند تصمیم گرفتند این تصاویر را با طرفداران به اشتراک بگذارند.

این تصاویر که شامل تصاویر آیتم ها و سلاح ها، هنر مفهومی، پرچم ها، نمادها، طرح های مربوط به لینک، زلدا و دیگر شخصیت ها، دشمنان و کل دنیای بازی است، بسیاری از رازهای دنیای جادویی Hyrule را آشکار می کند. بنابراین اگر تصمیم گرفتید بدون اطلاع به سراغ این تصاویر و جزئیات لو رفته بروید، بهتر است مراقب باشید تا مدتی در شبکه های اجتماعی و انجمن های هواداران آنلاین با این تصاویر مواجه نشوید.

البته، اگر همچنان می‌خواهید این تصاویر فاش شده را بررسی کنید، می‌توانید با جستجوی سریع زیرمجموعه Zelda: Tears of the Kingdom در Reddit و Twitter آنها را پیدا کنید. همچنین می توانید برخی از این تصاویر را در زیر مشاهده کنید، اما توجه داشته باشید که این تصاویر ممکن است حاوی اسپویل های داستانی برای شما باشند.

بر اساس شایعات قبلی، انتظار می‌رود که نینتندو در هفته‌های آینده تصاویر بیشتری از گیم‌پلی بازی را با یک برنامه جدید نینتندو دایرکت با طرفداران مشتاق به اشتراک بگذارد. رونمایی از نسخه محدود و منحصربفرد کنسول OLED نینتندو سوییچ با طراحی این بازی که اخیرا شاهد تصاویر کاملی از آن بودیم، موردی دیگر از حضور آن در برنامه انحصاری نینتندو دایرکت برای جدیدترین بازی افسانه زلدا است. سریال به دور از روح ظاهر نمی شود.

بخوانید  تا 35٪ در اشتراک مایکروسافت 365 صرفه جویی کنید

ظاهراً مانند نسخه‌های ویژه Pokemon Scarlet/Violet و Splatoon 3، این نسخه محدود The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom شامل نسخه فیزیکی یا دیجیتالی این بازی نخواهد بود، بنابراین احتمالاً کمی قبل از انتشار رسمی خواهد بود. این بازی در ماه می این نسخه ویژه از کنسول قدیمی نینتندو سوییچ در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

هنوز اطلاعات کمی از داستان یا گیم پلی این بازی منتشر شده است، اما بر اساس اطلاعات قبلی، می دانیم که این بازی دنباله مستقیم بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild خواهد بود. Eiji Anuma، سازنده بازی می گوید Tears of the Kingdom بازیکنان را به ماجراجویی فراتر از آسمان Hyrule می برد. Anoma همچنین تایید کرده است که داستان، لحن و فضای این بازی کمی جدی تر از بازی های دیگر این سری خواهد بود. آثار تحسین‌شده‌ای مانند Red Dead Redemption 2 نیز الهام‌بخش اعضای تیم سازنده بازی برای خلق دنیای این بازی بودند.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ 12 می 2023 (22 می 1402) به طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر