تریلر Suicide Squad: Kill the Justice League قدرت های بی رحم شاه کوسه را به نمایش می گذارد


سازندگان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League با نمایش یک تریلر جدید، قدرت های King Shark را به نمایش گذاشتند.

استودیوی Rocksteady به تازگی تریلر جدیدی از Suicide Squad: Kill the Justice League را منتشر کرده است تا توانایی های مبارزاتی و آکروباتیک هارلی کوین را به نمایش بگذارد و حالا در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که این بازی برای نمایش مبارزات یکی دیگر از بازیکنان باتجربه بازی است. شخصیت ها. طرفداران می توانند توانایی های King Shark را در این تریلر تجربه کنند. این شخصیت که به عنوان «پسر خدای کوسه» شناخته می‌شود، می‌تواند مانند یک تانک بزرگ به دشمنان حمله کند، خطوط دفاعی آن‌ها را نابود کند و حتی سوپرمن را بگیرد.

شخصیت King Shark می تواند با انواع سلاح ها و مهمات به دشمنان شلیک کند و با پرش به آسمان برای فرود سخت بر روی گروهی از دشمنان آماده می شود. به نظر می رسد که قدرت این شخصیت به استفاده از سلاح های سنگین از جمله تفنگ های ساچمه ای گره خورده است و علاوه بر آن ها می تواند از انواع تفنگ های ساچمه ای و چاقوها برای مبارزه نزدیک استفاده کند.

Suicide Squad: Kill the Justice League در 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر شد. سازندگان قبلا تایید کرده اند که خریداران نسخه لوکس می توانند سه روز زودتر بازی را تجربه کنند. علاوه بر این، تست آلفای فنی بازی قرار است به مدت پنج روز از تاریخ 9 دسامبر 1402 (30 نوامبر 2023) به صورت خصوصی برگزار شود.

بخوانید  تماشاگران پخش جریانی هرگز خسته نمی شوند، می توانند زلدا اوکارینا را در حالی که به توالت می رود بازی کنند

دانلود ویدیو آپارات

نظر شما درباره آخرین اخبار مربوط به Suicide Squad: Kill the Justice League چیست؟ آن را با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر