تماشاگران پخش جریانی هرگز خسته نمی شوند، می توانند زلدا اوکارینا را در حالی که به توالت می رود بازی کنند



پخش کننده محبوب فندق ویجتی ایجاد کرده است تا بینندگانش بتوانند Ocarina of Time را از چت پخش کنند. ناتی این ویجت را خودش ساخته است، با این هدف که اطمینان حاصل کند که بینندگانش همیشه سرگرم هستند، حتی در زمان استراحت حمام.

پخش‌کننده اخیراً ویدیویی را در توییتر به اشتراک گذاشته است که ویجت را به نمایش می‌گذارد و قابل توجه است و به بینندگان این امکان را می‌دهد تا برای پخش آهنگ‌ها روی ورودی‌هایی که با چت مطابقت دارند ضربه بزنند. حتی بهتر از آن، Nutty در واقع ویجت را برای تشخیص آهنگ های واقعی از The Legend of Zelda: Ocarina of Time برنامه ریزی کرد.

بینندگان می توانند برای پخش آهنگ های خاص از Ocarina of Time، روی همان ورودی های بازی ضربه بزنند. با این کار یک انیمیشن کوچک از Link در حال پخش آهنگ انتخاب شده ایجاد می شود. ناتی این را با پخش آهنگ های Epona’s Song، Song of Storms و Saria’s Song نشان داد، اما آنها همچنین گفتند که “همه” آهنگ ها را اضافه کرده اند.

جزئیات دیگر این است که – هنگام پخش یک آهنگ – ویجت در واقع با نمایش نام کاربری Twitch خود در بالای عنوان آهنگ، تشخیص می دهد که چه کسی ورودی ها را تایپ کرده است. استریمر همچنین توضیح داد که آنها در واقع تصاویر PNG را ایجاد کردند که با هر جهت در ویجت مطابقت دارد، از جمله بالا، پایین، چپ، راست و A.

کاربران Twitch می توانند به آن بپرند گربه ناتی اکنون ویجت Ocarina of Time را امتحان کنید.

بخوانید  در تریلر بیست و پنجمین سالگرد سریال، داستان Gran Turismo را دوباره مرور کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر