نسخه بعدی Call of Duty احتمالا Black Ops 6 خواهد بود


شایعاتی در مورد توسعه نسخه ششم بازی Call of Duty: Black Ops وجود دارد که برای عرضه در سال 2024 برنامه ریزی شده است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 پس از انتشار با انتقادات تند بازیکنان و منتقدان مواجه شد اما ظاهرا اکتیویژن نمی خواهد به این سری استراحت بدهد و سال آینده نسخه جدید آن منتشر خواهد شد. Black Ops شواهدی را منتشر کرده است.

Windows Central Media اخیرا گزارش جدیدی منتشر کرده است که مدعی شده است Tri-Arc Studio در حال توسعه نسخه ششم بازی Call of Duty: Black Ops با نام رمز Cerberus است. رسانه Insider Gaming نیز گزارش داد که این بازی با نام Call of Duty: Black Ops Gulf War در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

این بازی بر روی آژانس اطلاعات مرکزی موسوم به سیا تمرکز می کند و عواقب اقدامات ایالات متحده آمریکا در پایان جنگ سرد را بررسی می کند. بازی Call of Duty: Black Ops Gulf War تلاش خواهد کرد تا روایتی متفاوت از جنگ خلیج فارس ارائه کند و با تمام جناح‌هایی که در این جنگ شرکت کرده‌اند مقابله کند.

ظاهرا بازی Call of Duty: Black Ops Gulf War به مدت 4 سال در حال توسعه بوده است

علاوه بر این، رسانه‌های Windows Central مدعی شدند که این بازی طولانی‌ترین چرخه توسعه را در میان آثار استودیوی Turkarc داشته است. در همین حال، چارلی اینتل گزارش داد که بازی Call of Duty: Black Ops Gulf War به مدت چهار سال در حال توسعه بوده است. با توجه به عملکرد ضعیف بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 که گفته می شود تنها در 18 ماه ساخته شده است، قطعا این خبر خوبی برای طرفداران این سری است.

بخوانید  جدیدترین سیستم‌های خنک‌کننده XPG هم اکنون در بازار ایران!

در نهایت، شایعاتی مبنی بر پاداش های پیش خرید چشمگیرتر در نسخه 2024 Call of Duty وجود دارد. این احتمالاً شامل دسترسی زودهنگام به حالت‌های مختلف است که خیلی زودتر در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در حال حاضر برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. ایکس باکس سری اس را می توان تجربه کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر