احتمالاً بازسازی «جنگ ستارگان: شوالیه‌های جمهوری قدیمی» لغو نشده است


جیسون شرایر اعلام کرده است که Cyber ​​Interactive بر خلاف شایعات اخیر همچنان در حال کار بر روی بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic است.

بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic از زمان معرفی تاکنون درگیر جنجال‌های متعددی بوده است. سال گذشته وظیفه توسعه این پروژه از Aspyr Media به استودیوی Saber Interactive منتقل شد و انتشار آن به تاریخ نامعلومی موکول شد. به تازگی جف گرابروزنامه نگار صنعت بازی های ویدیویی مدعی شد که روند ساخت خود بازی در شرکت Cyber ​​Interactive به طور کامل متوقف شده است و انتشار این بازسازی در هاله ای از عدم قطعیت انجام می شود.

با این حال، به نظر می رسد که روند توسعه بازی به طور کامل متوقف نشده است. جیسون شرایریک روزنامه نگار معروف در صنعت بازی های ویدیویی اعلام کرد که از 2 عضو Cyber ​​Interactive شنیده است که بازی هنوز در حال توسعه است.

البته جیسون شرایر علاوه بر بررسی کار است شمشیر در بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic، او سوالاتی را در مورد انتشار بازی و ظاهر نهایی آن مطرح می کند: “سوالات: آیا این یک اثر در دست توسعه است؟” و بالاخره منتشر میشه؟ آنها با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. سوال سومی هم وجود دارد: اگر این بازی روزی منتشر شود، در چه وضعیتی قرار خواهد گرفت؟ من با دو نفر از اعضای Cyber ​​Interactive صحبت کردم و هر دو ادعا کردند که هنوز روی بازی کار می کنند. بنابراین فکر نمی‌کنم خبر توقف کامل ساخت آن صحت داشته باشد.»

بخوانید  اولین نسل در ماه آگوست میزبان بتای دیگری است

تاکنون گروه امبراسر، شرکت مادر استودیو اینتراکتیو صابر، از پاسخگویی به سوالات در مورد روند ساخت این پروژه خودداری کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر