تریلر گیم پلی Tekken 8 بر صحنه های مبارزه جون کازاما تمرکز دارد

جون کازاما یا نور امید از هنرهای رزمی سنتی به سبک کازاما در نبرد استفاده می کند که بر پرتاب، کنترل مشترک و استفاده از حمله حریف علیه خود تمرکز دارد. این جنگنده از Tekken 8 از پرتوهای نور برای کوبیدن دشمنان به هوا یا گیج کردن آنها استفاده می کند. حرکت ویژه جون کازاما شگفت انگیز است. زیرا دشمنان را با نور قوی پاک می کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید تریلر گیم پلی جدید را تماشا کنید.

بازی Tekken 8 پیش از آوریل 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد. این نسخه قابلیت Rage Drives را از Tekken 7 حذف کرده و مکانیک های جدیدی مانند Heat Burst و Heat Engager را اضافه می کند. Arika سازنده بازی Fighting EX Layer در این پروژه حضور دارد که می تواند به معنای بازگشت قابلیت Rollback Netcode برای بخش چند نفره باشد.

مادر جین کازاما پس از سال ها غیبت برمی گردد و از هنرهای رزمی به سبک کازاما برای پاکسازی جهان از شر استفاده می کند.

دانلود فیلم آپارات

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که Bandai Namco Entertainment تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Tekken 8 را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. تریلر بر روی ظاهر Jun Kazama تمرکز دارد که در Tekken 2 معرفی شد و سپس در Tekken Tag Tournament 2 ظاهر شد. او مادر جین کازاما است که گمان می رفت گم شده است. البته این جنگنده بار دیگر به بازی Tekken 8 بازگشته و به دنبال بازگرداندن امید است.

بخوانید  Street Fighter 6 بیش از سه میلیون نسخه فروخته است
تحریریه مجله بازی یک گیمر