زمان‌بندی انتشار محتوای گسترش بازی Saints Row رونمایی شد


استودیو Volition قصد دارد محتوای الحاقی جدیدی را برای Saints Row منتشر کند امسال رونمایی شد.

با توسعه ریبوت Saints Row، استودیو Volition نتوانست انتظارات شرکت مادر خود، Embracer Group را در زمینه فروش و استقبال از بازیکنان برآورده کند. با این حال، به نظر می رسد که استودیو همچنان در حال برنامه ریزی برای پشتیبانی از بازی با به روز رسانی های اصلی است. در همین راستا، Volition به تازگی برنامه های خود را برای به روز رسانی های بعدی توسعه و محتوای رایگان برای بازیکنان به اشتراک گذاشته است. این محتوا شامل بسته‌های الحاقی برای خریداران Expansion Pass و به‌روزرسانی‌های رایگان برای سایر بازیکنان می‌شود که انتظار می‌رود در سه قسط در ماه می، جولای و آگوست امسال در دسترس باشند.

آیتم های تزئینی Dead Island 2 به صورت رایگان به Synth می آیند. بازیکنان Saints Row می‌توانند بسته‌های الحاقی The Heist و The Hazardous را در ماه می دریافت کنند که شامل ماموریت‌های مبارزاتی، سلاح‌ها، وسایل نقلیه، آیتم‌های سفارشی‌سازی و موارد دیگر می‌شود. در این بروزرسانی و آپدیت آگوست، Valsion کمپین اصلی بازی را گسترش داده و داستان Saints را ادامه خواهد داد.

زمانبندی تحویل محتوای گسترش ردیف Saints

محتوای Doc Ketchum’s Murder Circus قرار است در ماه جولای به بازی اضافه شود و یک حالت جدید بازی تک نفره خواهد بود که بازیکنان را در ماموریت های پیچیده و منحصر به فرد در Santo Ileso می برد. علاوه بر محتوای فوق‌الذکر که فقط برای خریداران Expansion Pass در دسترس است، Volition به‌روزرسانی‌هایی را توسعه می‌دهد که به صورت رایگان در اختیار همه بازیکنان دارای بسته‌های توسعه است. اولین مورد منطقه Sunshine Springs است که در ماه می با حالت سلفی و سیستم نبرد بهبود یافته است.

بخوانید  تاریخ انتشار TopSpin 2K25، امتیازات قابل پخش، دسترسی زودهنگام و نسخه‌های مختلف اعلام شد

پس از آپدیت رایگان ماه جولای، این امر باعث بهبود کیفیت بازی خواهد شد و دومین منطقه رایگان جدید در آپدیت آگوست در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. Saints Row Reboot هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S در دسترس است.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.