تریلر جدید Final Fantasy 16 با تمرکز بر نبردهای بازی

در طول تریلر منتشر شده، کاربران نقش کلایو رازفیلد را بر عهده می گیرند و او می تواند کمبوها و ضربات مختلفی را اجرا کند. می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که سیستم مبارزات بازی کاملاً همزمان است و هیچ عنصر نوبتی جدیدی در نسخه 16 وجود ندارد. علاوه بر این، بازی با پیش درآمد بیستمین سالگرد کلایو آغاز شد تا کاربران بتوانند با گذشته این شخصیت ارتباط برقرار کنند.

Final Fantasy 16 را می توان یکی از بازی های مورد انتظار علاقه مندان به بازی های هک اند اسلش و به خصوص سری فاینال فانتزی دانست. محصولی که حتی نسبت به نسخه پانزدهم تغییرات زیادی از نظر گیم پلی به خود دیده است. سونی اخیرا اعلام کرده است که شاهد وضعیت جدیدی از بازی با محوریت Final Fantasy 16 خواهیم بود. به عبارت دیگر، یک تریلر گیم پلی نزدیک به 20 دقیقه ای از آن بازی در طول این رویداد نمایش داده خواهد شد.

بعدها مشخص شد که Final Fantasy 16 دارای یک نقشه جهانی است که شامل محیط های مختلف می شود. بنابراین کاربران می توانند هر زمان که بخواهند آزادانه در دنیای بازی بگردند و با رفتن به محیط های مختلف ماموریت های اصلی و فرعی خود را به پایان برسانند. یکی دیگر از جنبه های جالب گیم پلی بازی، هم تیمی های شما هستند. با وجود اینکه کلایو یک هم تیمی دارد، بازیکن کاملا او را کنترل می کند و سایر هم تیمی ها توسط هوش مصنوعی کنترل می شوند.

Final Fantasy 16 در تاریخ 1 جولای (22 ژوئن) بر روی پلی استیشن 5 منتشر می شود. همچنین در زیر می توانید رویداد استریم Final Fantasy 16 را در State of Play تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بخوانید  دریل Team Alumni React (و اجرا) Final Fantasy 7 Rebirth's Juno Parade
در جریان رویداد State of Play، تریلر 20 دقیقه ای Final Fantasy 16 نمایش داده شد و مکانیک های مبارزاتی بازی را دیدیم.

تماشا از یوتیوب دانلود از آپارات