معرفی بازی وارزون موبایل Call Of Duty Warzone Mobile + تاریخ انتشار جمیو | 1gamer

نقشه وردانسک نزد طرفداران کالاف دیوتی بسیار محبوب بوده و باید دید که آیا وردانسک در کالاف دیوتی وارزون موبایل هم همان محبوبیت همیشگی را خواهد داشت یا خیر. بازی کالاف دیوتی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین و یکی از بهترین بازی‌ها در ژانر خودش است. نسخه وارزون این بازی طرفدارن زیادی در بین گیمر‌های کنسول و پی‌سی دارد و طی این مدت درخواست‌های زیادی برای نسخه موبایلی بازی هم وجود داشته است. تا این‌که بالاخره کمپانی اکتیویژن تصمیم گرفت به این درخواست‌ها پاسخ مثبت بدهد و کالاف‌ دیوتی‌باز‌ها را به آرزویشان برساند.

تمرکز کمپانی اکتیویژن برای بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

در صورت نداشتن اکانت در بازی، در صفحه باز شده لازم است تا بر روی گزینه Create a free Blizzard Account کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه، به صفحه ساخت اکانت بازی منتقل خواهید شد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. مجموعه رضا جم با مدیریت و سرپرستی محمدرضا میری از ابتدای سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده؛ و مجموعه کاملی از خدمات قانونی بازی های آنلاین را به کاربران ارائه داده. در عنوان سال ۲۰۱۹ مدرن وافر بود که با منو خاصی به نام Gunsmith آشنا شدیم؛ جایی که می‌توانستید اسلحه مورد نظر خود را با اتچمنت‌های آن تقویت کرده و عملکرد آن را بهتر کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، هر یک دارای مزایا و معایب خود هستند. اما هیچ کدام آنقدر بد یا وحشتناک نیستند که بگوییم مجله خبری یک گیمر Mobile بهتر است یا Warzone. در کل هر دو جنبه های مثبت خود را دارند و نهایت تلاش خود را می کنند تا گیمرهای بیشتری به خود جذب کنند.

بخوانید  نقد و بررسی بازی, بازی کنسول کالاف دیوتی: وارزون منطقه جنگی به همراه جزئیات و خلاصه داستان کدومو | 1gamer

استودیوهایی که کالاف دیوتی را توسعه دادند

راهنمای خرید سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty Warzone‬‎ خرید کامپیوتر گیمینگ با حداقل پردازنده نسل چهارمی i3 و یک گرافیک ۹۷۰… به دلیل محدودیت­ ها و تحریم های ایران قابلیت خرید سی پی برای گیمر ها وجود ندارد . به­ همین امر شما می­توانید به راحتی با پرداخت وجه رایگان کشور،خرید سی پی کالاف دیوتی ارزان موبایل تان را از ماداشته باشید. این بازی مانند شماره ۱ در سبک بتل رویال بوده و در تاریخ ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) عرضه خواهد شد.

  • این نقشه دارای موارد بسیار زیادی از جمله چندین دایره مختلف و دشمنان با هوش مصنوعی است.
  • کالاف دیوتی وارزون موبایلبزودی منتشر می‌شود و می‌توانید آن را از مایکت دریافت نمایید.
  • این دوره جدید با عرضه جنگاوری مدرن ۲ در تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) شروع خواهد شد.
  • مراحلی که در ادامه به جزئیات آن‌ها خواهیم پرداخت و نکاتی را برای بهتر انجام شدن آن بیان خواهیم کرد.
  • فعلا، هر بازیکن می‌تواند از بین 9 تریک دردسترس 3تا را به بازی خود اضافه کند.
همه‌چیز با جدیدترین تکنولوژی‌های روز ساخته شده و از موارد صوتی بگیرید تا جلوه‌های بصری و انیمیشن‌ها و حتی سیستم کنترل بازی، همگی برای بازی با صفحه گوشی بهینه‌سازی شده‌اند. همه‌چیز مهیاست تا یک بازی شگفت‌انگیز را روی گوشی خود نصب کنید. گیم رویال یکی از بهترین و ارزان ترین سایت های خرید سی پی وارزون موبایل میباشد. اما هرگز بعید نیست که حداقل هنگام عرضه نسخه بتا یا اصلی خرید سی پی وارزون موبایل شاهد پیش‌نیاز بودن جدیدترین پرچمداران برای اجرای بازی باشیم.

بخوانید  خرید و قیمت گردنبند مردانه بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام | hsaatchi

چه‌طور برای Warzone Mobile پیش‌ثبت‌نام انجام دهیم؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر