تریلر انیمیشن بتمن با تهدیدات فراطبیعی مواجه شد

کریستوفر برکلی و سم لیو کارگردانی Batman: The Doom That Came to Gotham را بر اساس فیلمنامه ای از جیس ریچی ساخته اند. انیمیشن جدید بتمن بر اساس کتاب کمیک بتمن محدود به همین نام است که در 3 قسمت در سال های 2000 و 2001 منتشر شد. . بود

بر اساس خلاصه داستان بتمن: عذاب که به گاتهام رسید، بتمن با نیروهای ماوراء طبیعی لاوکرافت مواجه شده است که شهر گاتهام را تهدید می کنند. در طول مسیر، بتمن با نسخه های بازسازی شده متحدان و دشمنان سابق شوالیه تاریکی مانند پیکان سبز، راس الغول، مستر فریز، کرک قاتل، دو چهره، جیمز گوردون و غیره روبرو خواهد شد. ساخت انیمیشن Batman: The Doom That Came to Gotham قبلا در کامیک کان سن دیگو 2022 تایید و اعلام شده است.

مطابق با اخیرا اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر از انیمیشن جدید بتمن منتشر شد. برادران وارنر Home Productions اولین تریلر Batman: The Doom That Came to Gotham را منتشر کرده است که در آن شاهد تهدید جدیدی در گاتهام هستیم و بتمن باید با این تهدید فراطبیعی روبرو شود و متوقف شود. در ادامه می‌توانید تریلر فیلم Batman: The Doom That Came to Gotham را تماشا کنید:

برادران وارنر Home Products همچنین تایید کرده است که Batman: The Doom That Came to Gotham در تاریخ 28 مارس 2023 (8 آوریل 1402) شامل نسخه های دیجیتال، بلوری و 4K Ultra HD منتشر خواهد شد. در زیر می توانید تصویر جلد جدیدترین انیمیشن بتمن را مشاهده کنید:

کاور نسخه خانگی Batman: The Doom That Came to Gotham

دانلود از آپارات

بخوانید  تلاش برای سرنگونی امپراتوری در تریلر جدید سریال The Witcher: Blood Origin
دیوید جونتولی که صداپیشگی بتمن در Batman: Soul of the Dragon را بر عهده داشت، برای صداپیشگی شوالیه تاریکی در Batman: The Doom That Came to Gotham بازگشته است. تاتی گابریل در نقش کی لی کین، کریستوفر گورهام در نقش اولیور کوئین، پاتریک فابیان در نقش هاروی دنت، جان دی ماگیو در نقش جیمز گوردون، نوید گاردان در نقش راس الغول و دیوید دستمالچیان در نقش گرندون دیگر بازیگران انیمیشن جدید بتمن هستند.

برادران وارنر Home Products اولین تریلر فیلم Batman: The Doom That Came to Gotham را منتشر کرد که تاریخ انتشار بتمن را به پایان می رساند.