تلاش برای سرنگونی امپراتوری در تریلر جدید سریال The Witcher: Blood Origin


نتفلیکس تریلر و پوستری جدید از سریال پیش درآمد The Witcher: Blood Origin را به اشتراک گذاشته است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که شبکه آنلاین نتفلیکس تریلر و پوستر جدیدی از سریال The Witcher: Blood Origin در Comic Con Brazil (CCXP) را به اشتراک گذاشته است. این سریال پیش پرداخت با نقش آفرینی میشل یو داستان 7 غریبه را روایت می کند که برای سرنگونی یک امپراتوری متحد می شوند. این سریال کوتاه قرار است در 25 دسامبر پخش شود.

دانلود از آپارات

این سریال به ماجراهای 3 شخصیت مختلف می پردازد: لوران اووارین، بازیگر سریال وایکینگ ها در نقش فیال، جنگجوی طایفه ای از جنگجویان که سوگند یاد کرده از پادشاه محافظت کند. شانگ چی و افسانه ده حلقه با بازی میشل یوه در نقش سیان، آخرین عضو قبیله عشایری. سوفی براونبازیگر سریال Marcella در نقش ایل، مبارزی که صدای یک الهه را دارد.

سریال 6 قسمتی The Witcher: Blood Origin به وقایع 1200 سال قبل از اتفاقات سریال اصلی در دنیای الف ها نگاه می کند. نتفلیکس در خلاصه داستان این سریال می نویسد: «این نمایش داستان فراموش شده خلقت اولین ویچر و وقایع منتهی به رویداد برخورد دنیاها یا پیوند کره ها را روایت می کند؛ رویدادی مرموز که دیوارهای جداکننده را ویران کرد. بین دنیاهای مختلف و باعث ادغام دنیای هیولاها، انسان ها و الف ها شد.”

مینی خلبانبازیگر فیلم شبح اپرا (فانتوم اپرا) لنی هنریبازیگر هری پاتر و زندانی آزکابان میرن مکبازیگر سریال آشیانه ناتانیل کورتیسبازیگر سریال It’s a Sin (گناه) دیلن مورونبازیگر ناتینگ هیل جیکوب کالینز-لویThe True History of the Kelly Gang بازیگر و بله رمانبازیگر فیلم The Capture یکی از دیگر بازیگرانی است که در سریال کوتاه مدت The Witcher: Blood Origin بازی می کند.

بخوانید  Tomb Raider 1-3 Remastered هشداری در مورد کلیشه های نژادی و قومی ارائه می کند

پوستر سریال The Witcher: Blood Origin

دکلن دی بارا او به عنوان تهیه کننده اجرایی و مجری سریال Witcher: Bloodline و سارا اوگرمن و ویکی جوسون آنها وظیفه هدایت بخش های مختلف آن را بر عهده دارند. لورن اشمیت هیسریکمجری سریال The Witcher در کنار جیسون براون، تومک باگینسکی و جارک ساکو پلاتیج فیلمز نیز از دیگر تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه است. آندری ساپکوفسکینویسنده لهستانی رمان ویچر به عنوان مشاور پروژه کار می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر