فورتنایت: چکش شوک ویو را کجا پیدا کنیم و چگونه از آن استفاده کنیم

با هر فصل جدید Fortnite، می‌توانید مطمئن باشید که سلاح‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای امتحان کردن وجود خواهد داشت، اما معرفی فصل 1 فصل 4 شامل یکی از حماسی‌ترین سلاح‌های موجود است. Shockwave Hammer کاملاً جدید یک سلاح سرد است که می تواند با هر ضربه قدرتمند آسیب بزرگی وارد کند، اما احتمالاً این دلیل اصلی انتخاب این سلاح نخواهد بود. برای پیدا کردن این که این ضربه زن سنگین را کجا پیدا کنید و چرا می خواهید آن را با خود همراه کنید، ادامه دهید.

چکش شوک ویو را کجا پیدا کنیم و چگونه کار می کند

برای اطلاعات بیشتر در مورد Fortnite، همه چیزهایی که در فصل 1 فصل 4 اضافه شده است را بررسی کنید.

چکش شوک‌ویو را می‌توان در سینه‌ها، روی زمین و از نقاط ضبط پیدا کرد – مکان‌های جدید به سبک سلطه که در هر پیچ تغییر می‌کنند. این یک آیتم با کیفیت حماسی است و بنابراین تا حدودی نادر است، اگرچه پیدا کردن آن در نقاط دیدنی بزرگتر که دارای استخرهای غارت متراکم تر هستند، به وضوح آسان تر است. ما آنها را در دو صندوق Oathbound متوالی یافتیم، که صندوق‌های سفید و طلایی جدیدی هستند که در مکان‌های خاصی می‌بینید، بنابراین ممکن است احتمال بیشتری وجود داشته باشد که داخل آن‌ها باشند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

چکش شوک ویو دارای چهار بار شارژ است و در هر عمل یک بار شارژ می شود. از آنجایی که بازیابی شارژ حدود 15 ثانیه طول می کشد، مطمئن شوید که از کاربردهای خود آگاه هستید و سایر سلاح ها را در دسترس داشته باشید. این گزینه غوغا قدرتمند اما آهسته به عنوان یک وسیله کاربردی برای حرکت یا شکستن سازه ها بهترین استفاده را دارد، به این معنی که بعید است روش اصلی شما برای آسیب رساندن به تیم های مقابل باشد.

بخوانید  در اینجا Shredder با تفنگ TMNT در Call Of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2 است.

با این حال، قطعاً به نظر می رسد که کارکرد اصلی این سلاح توانایی پرتاب آن است خودت دور. با فشار دادن دکمه alt-fire، می‌توانید خود را به جلو برانید، که برای بستن فاصله با تیم دشمن یا در صورت نیاز برای فرار به مکان امن‌تر مفید است. شما حتی می توانید یک حمله اسلم در هنگام فرود انجام دهید تا به جوخه های دشمن نشان دهید که منظور شما تجارت است. این مانند یک نارنجک موج شوک است – اکنون با قدرت های تهاجمی.

این چکش عظیم می تواند 75 ضربه به دشمن بزند و آنها را از شما دور کند، اما انجام این کار شما را مجبور می کند که مستقیماً به آنها حمله کنید. با این حال، اگر می توانید، ابزار بسیار مفیدی برای ضربه زدن به حریفان در طوفان یا بالای یک صخره است.

شما می توانید از چکش شوک ویو برای پرتاب خود به هوا برای تغییر موقعیت خود استفاده کنید.
شما می توانید از چکش شوک ویو برای پرتاب خود به هوا برای تغییر موقعیت خود استفاده کنید.
تحریریه مجله بازی یک گیمر