در اینجا Shredder با تفنگ TMNT در Call Of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2 است.



به نظر می رسد که The Shredder به اندازه کافی از لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان که بر او مانور می دهند، بسنده کرده است و به همین دلیل به دنبال دشمنان جدیدی در Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2.0 است. درست است؛ Splinter and the Turtles’ adversary اکنون برای این بازی ها به عنوان بخشی از یک بسته قابل دانلود در دسترس است.

این بسته که Tracer Pack: The Shredder نام دارد، شخصیت شرور نمادین را در کنار سه پوسته اسلحه، پوسته وسیله نقلیه، جذابیت Foot Clan، وینیل و اسپری دارد. تریلر این شخصیت از TMNT، که در زیر مشاهده می شود، او را نشان می دهد که دشمنان را از بین می برد. البته کمی تکان دهنده است، به خصوص دیدن برجسته بودن کلاه ایمنی شردر در میدان جنگ.

در حال پخش: Call of Duty: Modern Warfare II و Warzone 2.0 | تریلر بازی Shredder Pack

این همکاری TMNT با Call of Duty در ابتدا در اوایل این ماه منتشر شد. تاکنون هیچ نشانه ای مبنی بر پیوستن لئوناردو، رافائل، میکل آنژ و دوناتلو به Shredder در Modern Warfare 2 یا Warzone 2 وجود ندارد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2 Season 2 Reloaded هفته گذشته آغاز شد. به‌روزرسانی میان‌فصل، یک نقشه چندنفره جدید به نام Himmelmatt Expo، یک تفنگ تک‌تیرانداز جدید به نام Tempus Torrent و قسمت دوم Raid را اضافه کرد.

Modern Warfare 2 و Warzone 2 همچنین به تازگی یک Hotfix دریافت کرده اند که چندین باگ آزاردهنده را برطرف می کند، مانند یکی که بازیکنان را از باز کردن تمام سهام در Tempus Torrent فوق الذکر جلوگیری می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.