تاریخ اکران Sherlock Holmes: The Awakened به بهار سال آینده به تعویق افتاد

ظاهرا این تاخیر به دلیل مشکلات ناشی از حملات جدید روسیه به اوکراین است که زیرساخت های تامین برق برخی از شهرهای این کشور را هدف قرار داده است. این مشکلات هماهنگی بین اعضای تیم را بسیار سخت کرده و کار می تواند چندین ساعت یا چند روز طول بکشد. علاوه بر این، از آنجایی که تیم سازنده بازی در حال آماده سازی Sherlock Holmes: The Awakened برای 9 پلتفرم مختلف هستند، این کار دشوارتر شده است.

Developers Frogwares یک ویدیوی جدید Sherlock Holmes: The Awakened منتشر کرده است که به انتشار تاخیری بازی اشاره می کند.The Awakened در واقع یک نسخه اصلاح شده از بازی کلاسیک Sherlock Holmes در سال 2008 است که در ابتدا برای انتشار در فوریه برنامه ریزی شده بود. حال تیم خلاق این بازی اعلام کرده است که حداکثر در ماه آوریل باید منتظر بازی جدید شرلوک هلمز باشیم.

تصویر شرلوک در بازی Sherlock Holmes: The Awakened

اگرچه استودیو Frogwares به پایان مراحل ساخت بازی Sherlock Holmes: The Awakened نزدیک می شود، اما انتشار این بازی با تاخیر مواجه شده است.

بازی Sherlock Holmes: The Awakened برای Xbox One، Xbox Series X، Xbox Series S، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه شخصی و نینتندو سوییچ در دست ساخت هستند. نسخه جدید این بازی علاوه بر استفاده از جلوه های گرافیکی Unreal Engine، محتویات جدیدی مانند گسترش داستان بازی و مراحل فرعی جدید را به همراه خواهد داشت.